Jak na neseriózní chování internetových obchodů

Sára 14.01.09 15:25

Jak na neseriózní chování internetových obchodů

Tak jsem toho už naobchodovala na netu a to hlavně v cizině fakt dost ale vždycky se tak nějak spálím tady u nás v ČR a to už jsem se několikrát zařekla, že kromě El Nina a Parfumera už nekoupím nikde nic. Před vánoci jsem si koupila parfém na netu My Insolence 100 ml na dobírku, bohužel dorazil mi parfém - ale místo My Insolence to byla klasická Insolence, tu jsem ale nechtěla. Psala jsem majitelce obchodu maila a ještě jsem jí volala , že jsem chtěla něco jiného než mi poslali a vracím parfém balíkem zpátky a chci buť My Insolenci nebo peníze zpět - evidentně nechápala o čem mluvím (Insolence jako Insolence ne?) a řekla, že se ozve mezi svátky. Neozvala tak jsem znovu psala maila. Zavolala až po novém roku, že mi peníze vrácí a já ji nahlásila číslo účtu. Podotýkám, že na webu pořád nabízí My Insolenci ikdyž očividně prodávají Insolenci Edt. Po týdnu čekání jsem paní předevčírem znovu psala - nic, pak volala na mobil - telefon nikdo nebral, nakonec jsem volala z práce z pevné a telefon vzala a tvrdila, že peníze už před týdnem převedla, chtěla jsem ať zkontroluje číslo účtu a jak ho četla, tak tam chybělo jedno číslo - místo deseti čísel měla jen děvět - je mi divné, že by ji na to při převodu systém banky neupozornil. Takže prý peníze posílá znovu - ani slovo omlouvám se, promiňte za nepříjemnosti - první věd jestli peníze vůbec dorazí jsem fakt zvědavá - co vím jistě, že v takovém obchodě již nikdy nic nenakoupím. Stát se může cokoliv ale nesnáším nedostatek komunikace a když si někdo neváží zákazníka. No dám vědět jak to dopadlo.

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

shanin 14.01.09 17:44

Sáro, devítimístná čísla účtu jsou běžná. To samozřejmě nemění nic na tom, že situace je nepříjemná a paní majitelka neschopná. Co naděláte. Holt nakupovat jen u osvědčených prodejců…

tuzezlypes 14.01.09 20:10

Tak nám řekni, o jaký obchod se to jednalo, abysme si taky zbytečně nenaběhly. Mně osobně nedošel jeden balíček z Fragrancex, na mejly nereagovali, i když jsem je zasílala opakovaně, evidentně žádná snaha vyřešit můj problém nebo sdělit, kdy to vůbec poslali. TAky sem s nima skončila.

verunka2201 14.01.09 20:19

S FX to máš vždycky složitý a nejistý, ale sami přece píšou, že zasílané balíčky nejsou pojištěné, tudíž je to vždycky risk a taky adrenalin, zda vůbec dojde. V tomhle jsou hodně seriózní Cheapsmells, kteří mi poslali druhý balíček, když ten první nedošel - nechtěli za to nic. Což je fajn, taky asi trochu zneužitelné, ale zákazník má dobrý pocit. :)

Sáro, ven s tím, ať se nemusí spálit nikdo další. :wink:

Sára 14.01.09 20:55

je to tenhle obchod http://www.parfemy-prodej.biz/ - nechci být rýpavá ale budu - mimo jiné nalezené chybky je Chanel napsaný jako Channel s dvěma n perličkou :roll:

ippolita neprohlasena 14.01.09 21:31

perfumeportal.co.uk

Mne zasa poslali balicek, ale mesiac som si ho nemohla prebrat, teda posta ho poslala naspat (ide o americky obchod napriek britskej adrese servera). oznamili mi ze balicek im dosiel, poziadala som ich aby mi ho poslali naspat, no poslali mi omylom iny - moju v poradi 2. objednavku, a tu som uz mala doma. kedze prisli tie iste dva parfemy ake som uz teda mala, poslala som ho obratom naspat, kedze mi prislubili ze chybu napravia. nikdy som uz ale tu obednavku nevidela, na asi posledne 4 maily mi odpisali iba raz - ze mi uz nemozu nich poslat, ze sa stala akasi chyba v plateni. vraj si mozem nove veci objednat, ale tie 2 produkty (islo o Chpeau Bleu a Rumbu :( ) mi uz asi nedojdu. objednavala som si tie veci este koncom maja a bola som taka trpezliva, ze som im nevypisovala kazdy tyzden. na webstranke nemaju tel. cislo. pisla som im velmi slusne maily, a oni sa nenamahaju na tie posledne ani odpovedat. prafemy nestali vela, ale mrzi ma to, lebo su to predsa moje peniaze a ponukla som sa, ze zaplatim za postovne, ak je potrebne znova. navuse to Chapeau Bleu je dost rarita a velmi som sa nanho tesila a teraz to tam stoji, ze je vypredane.

Sára 14.01.09 23:01

a o který obchod šlo?
Kdysi se mi stalo, že mi z Aukra uživatel jeménem Zdesse poslal omylem místo I nstant Gurlain I´nstant Milenium Iris - tedy limitku ale jeho přístup byl tedy zcela jiný - za prvé se opravdu dalo přehlédnout, že jde o limitku ale hlavně hned reagoval a na můj mail mi ihned odepsal - omluvil se a navrhl řešení - sleva z ceny nebo vrácení peněz. Balíček jsem mu vrátila, obratem mi vrátil peníze včetně poštovného - tak tady jsem byla mile překvapena, nakupovala jsem u něj ještě jednou (Fracas) k mé naprosté spokojenosti.

Aimirin 15.01.09 12:39

To já teď šílím z Musthave!

První balíček mi nedošel ani po deseti dnech (platila jsme drahé poštovné letadlem, abych to měla co nejdřív).
Po komunikaci, lehce nepříjemným tonem z jejich strany (neformální angličtina, chyby v mých údajích, na které jsem je upozornila a dostalo se mi v odpověď ironie) mi odepsali, že balíček ztratila jejich pošta, že to reklamovali a že do čtyř dnů mám zásilku u sebe. Čtyři dny to jsou a stále nic…jsem zvědavá, kolikrát se ten balíček ještě ztratí.
Samozřejmě to není chyba obchodu, ale jednání mohli mít slušné.

Kriss 15.01.09 13:35

To vies, Anglicania, ja mam tiez ich lahko ironickeho tonu uz tak po krk :evil: Dufam, ze sa balicek najde

Kriss 15.01.09 13:37
ippolita píše:
Islo o stranku www.perfumeportal.co.uk

Otazka mimo temy ako si platila? Kartou alebo Paypal? Problem s platenim nebol?

Sára 15.01.09 14:23

tak zatím na účtě peníze nemám - jak nejdéle může tak trvat převod z jiné banky? už začínám být fakt nervózní :cry:

jasmina 15.01.09 15:28
Sára píše:
tak zatím na účtě peníze nemám - jak nejdéle může tak trvat převod z jiné banky? už začínám být fakt nervózní :cry:

max. 4 pracovni dny, kdyz se nejak nezadari - vic asi urcite ne

klubko 15.01.09 15:45

max. 3 pracovní dny myslím… a paní si zřejmě vymýšlí, že zadala špatné číslo účtu… když je špatný formát, systém na to hned upozorní…

Sára 15.01.09 16:19
klubko píše:
max. 3 pracovní dny myslím… a paní si zřejmě vymýšlí, že zadala špatné číslo účtu… když je špatný formát, systém na to hned upozorní…

to jsem právě myslela, když zadám špatné číslo účtu - tak mi hned vyskočí hláška, že není číslo dobře zadané, takže mi přijde těch náhod trochu moc najednou - i to, že nereagovala ani na jeden e-mail a to jsem psala na mail jak objednávkový tak ten pro kontakt s klienty - –
Přemýšlela jsem co vlatně v případě, kdyby vám obchod peníze nevrátil - na koho se obrátit, živnostenský úřad?

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

 Váš příspěvek

Reklama


Reklama