Jak přibrat ?

Širín 23.03.09 11:56

Jak přibrat ?

Zvláštní otázka, ale přece… já tedy kila spíš potřebuji dolů, ale ten můj by rád opak.
Jak na to?

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 Další »

Reklama

shanin 23.03.09 12:03

Možná by mu poradili v nějakém fitku. Kdysi jsem se začetla do diskuse nějakých posilovačů a řešili tam právě jídelníček. A byla to panečku celkem věda. :shock:

Alena 23.03.09 12:08

tak toto téma nemusím ani otevírat, natož pročítat :D :D

janas 23.03.09 12:12

To by pro mě nebyl vůbec žádný problém! :D

Širín 23.03.09 12:22

:cry: nechci být tlustější než chlap! Taková nespravedlnost! Proč se nedá s tuky kšeftovat?!

WildOrchid 23.03.09 12:40

holt genetika :) ja bych taky trochu toho tuku mohla dat segre, a mely bysme obe akorat. Ona je typicka ektomorfka - ma asi o 15kg min nez ja na stejnou vysku, a to myslim nejsem nijak tlusta :D a pritom porad ji hranolky, stejky.. na koleji si vsechno „vari“ ve fritaku.. takze zadny diety.

Chlapovi rekni, ze jestli chce pribrat svaly a ne jen tuk, ze musi zajit do fitka a najit si dobryho trenera. (nebo kdyby ho bavilo vzpirani, tak ho to vyjde o dost levneji.. to ho pak poslat ke me :lol: ja uz bych ho do vzpirarny odvedla a jidlo taky vysvetlila)
Pokud by jen upravil stravu, tak bude pribirat zaroven (spis) tuk i svaly(mene, pokud je moc nepouziva), zavisle na tom jak je sportovne aktivni. Jestli je navic ektomorf a dela nejaky aerobni sport, pak to bude horsi.

Aimirin 23.03.09 12:51

Přibírání:

Nejlíp mu to asi osvětlí trenér, nicméně ve zkratce: Přibírat musí svaly, ne tuk. Tudíž musí jít idálně co 2,5 hodiny a co nejméně tučně. Každé jídlo musí obsahovat kvalitní bílkovinu (tedy především libové maso - kuře, králík, krůta, tuňák, tvaroh…hodně bílkovin je i v syrečkách, bílcích) a sacharid (nejlépe brambory, žitný chléb, rýže…).

Zeleninu lze jíst kdykoliv v jakémkoliv množství.

Množství těch bílkovin a sacharidů závisí od toho, jak moc by posiloval a hlavně od jeho váhy. Pro začátek 2g sacharidů/kg tělesné hmotnosti a 1,5g bílkoviny na kg. Zpočátku je asi těžké to spočítat (na zadním obale většiny výrobků je uvedeno, kolik g které výživy obsahují)..později už to má člověk „v oku“.

WildOrchid 23.03.09 13:14
Aimirin píše:
Přibírání:

Nejlíp mu to asi osvětlí trenér, nicméně ve zkratce: Přibírat musí svaly, ne tuk. Tudíž musí jít idálně co 2,5 hodiny a co nejméně tučně. Každé jídlo musí obsahovat kvalitní bílkovinu (tedy především libové maso - kuře, králík, krůta, tuňák, tvaroh…hodně bílkovin je i v syrečkách, bílcích) a sacharid (nejlépe brambory, žitný chléb, rýže…).

Zeleninu lze jíst kdykoliv v jakémkoliv množství.

Množství těch bílkovin a sacharidů závisí od toho, jak moc by posiloval a hlavně od jeho váhy. Pro začátek 2g sacharidů/kg tělesné hmotnosti a 1,5g bílkoviny na kg. Zpočátku je asi těžké to spočítat (na zadním obale většiny výrobků je uvedeno, kolik g které výživy obsahují)..později už to má člověk „v oku“.

ehm.. sacharidu urcite vic nez 2g/kg ;) pro pribirajiciho cloveka to chce 3-4g sacharidu na kg podle telesneho typu. Tos asi spletla s bilkovinama ne(1,5-2g/kg)? Vem si ze hubnouci clovek, pokud se nechce dostat pod 5000Kj jak se tu resilo, tak musi snist minimalne ty 2g/kg sacharidu.

jasmina 23.03.09 13:43

tak takovy starosti bych chtela mit - no vazne ale :D a ze bych vedela :D

Aimirin 23.03.09 13:46

nevím, tka mi to říkal trenér :-) A říkala jsem pro začátek dva…je jasné, že zpočátku do sebe (podle mě) víc nenacpe

WildOrchid 23.03.09 13:51
Aimirin píše:
nevím, tka mi to říkal trenér :-) A říkala jsem pro začátek dva…je jasné, že zpočátku do sebe (podle mě) víc nenacpe

ten trener ti to rikal na hubnuti, zpevneni nebo pribirani? Ja jsem mimochodem taky trenerka :P

A klidne toho do sebe vic nacpe, kdyz zvoli vhodny potraviny. Kdyz si udelas testoviny nebo bramborovou kasi, tak to mas hned. ;)

Aimirin 23.03.09 13:59

Na přibírání…ale je to psaný třeba i na fsportku v článcích pro začátečníky…

Já si stejně myslím, že to je dost složité, aby to normální člověk dodržoval :lol:

Určitě nejsem odborník.....takže důvěřuji spíše tobě

Ada 23.03.09 15:14

Mně by se taky hodilo přibrat. Platí pro ženskou to samé? Jíst bílkoviny a cvičit?

Stránka:  1 2 3 4 5 6 7 8 9 Další »

Reklama

 Váš příspěvek

Reklama


Reklama