Jediná vůně

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 Další »
domenica 22.5.08 23:57
Bestie píše:
Kriss píše: … Ked som bola studentka, tak som mala iba jeden max dva parfemiky a vsetci ma poznali podla jedneho z nich a hovorili, ze Kristina nosi XY. A ked sme s priatelom dlhsie nevideli, tak mi potom povedal, ze mu uz chybala aj moja vona :oops:
To je presne o cem mluvim. Kamaradka se vohnela celoustredni skolu nejakou lacinou Sabatinkou z drogerky, ale kazdy si ji podle toho pamatoval a myslim, ze ve vysledku ji ta vune udelala vetsi sluzbu nez policka plna dioru a chanelu.

… a Guerlainů a l´Artisanů a Yves Saint Laurentů a … :wink:

Bestie, skoro to vypadá, že tě provokují plné poličky :D

Panenka 23.5.08 07:40

Nemám zdaleka tolik vůní jako některé dámy tady (je jich 11), ale rodina už má taky pocit, že toho mám moc. Dřív jsem měla jen jednu nebo dvě. Ale měla jsem taky ten problém, že jsem po půlce lahvičky (30 nebo 50ml, žádné kýble) tu vůni na sobě už vůbec necítila. Prostě jsem se nastříkala a po 2minutách nic, mohla bych se jít přestříkat. Přitom když jsem vůni kupovala, vím, že držela i půl dne, takže slabou výdrží to nebylo… to můj nos si přivykl. Proto jsem rozšířila „arzenál“, abych mohla střídat a tudíž z těch vůní taky něco měla. Navíc z těch 11ti mám 3-4 vůně, které používám výhradně v létě, a 2-3 vůně, které mám jen na zimu nebo na slavnostnější večerní příležitosti, a tak zbývají asi 4, které nosím celoročně. Takže v jednu chvíli používám tak 6,7 vůní (jaké to jsou, to závisí na ročním období) a ty točím. Kdykoli jednu už na sobě necítím, je čas na změnu… A nebo když mám náladu na něco jiného :-). Zatím mě žádná vůně „nepřinutila“, abych si ji koupila znovu, na to jsem moc zvědavá a moc se těším, že budu mít zas něco jiného. Ale je pár kandidátek, které kdybych dostala znovu, vůbec bych se nezlobila. A těším se, že jednou narazím na tu Jednu, kterou pak budu kupovat opakovaně, ale stejně už asi budu vždycky mít i jiné.

Gazelka 23.5.08 12:31