Melancholická a temná pánská vůně

Alt3R 18.09.13 22:16

Melancholická a temná pánská vůně

Ahoj všichni, poprosil bych vás všechny zkušené o radu :-). Už asi půl roku pátrám po vůni, která by vyzařovala jistou melancholii a byla zároveň tak trošku temná, možná i depresivní. Vůni, kterou když ucítíte, přeběhne Vám mráz po zádech, ale zaujme Vás natolik, že musíte přičichnout znova a znova. Miluju podzim, temno, depresivno a melancholii a chtěl bych, aby vůně, kterou hledám, všechno toto symbolizovala. A aby ještě k tomu byla kořeněná. Pokud neuvádím některé pojmy správně, omluvte mě :-). Jsem nováček. Všem předem děkuji za doporučení a už se těším, až si takovouto vůni ponesu domů z parfumerie :-)

Stránka:  1 2 3 Další »

Reklama

Reveur 18.09.13 22:30

Z poslední doby se mi v tomhle duchu vybavuje Lancôme Hypnôse Homme a duo Narciso Rodriguez For Him a Intense. :mavam:

Chomi 18.09.13 23:21

:idea:

Příspěvek upraven 09.11.13 v 14:41

Frantatata 19.09.13 00:40

Dovolil bych si přidat jeden tip:
Van Cleef & Arpels: Van Cleef & Arpels pour Homme
Nosím ji na podzim.

Matysek_69 19.09.13 07:05

melancholická podzimní vůně? pro mě je to Serge Lutens - De Profundis
v překladu to znamená Z hlubin, už ten název mluví sám za sebe ;)

Alt3R 19.09.13 10:44

Všem velké díky za tipy! O Encre Noire nebo Equus už uvažuji. Nicméně, musím se vypravit do parfumerie a doufat, že je tam budou mít :-). Velmi mě ale zaujala Serge Lutens - De Profundis o které psal @Matysek69 . Nenašel jsem ni nikde v českých parfumeriích. Zatím jsem jenom hledal online. Předpokládám, že jde objednat jen přímo od Serge Lutens. Nicméně, jde někde získat její vzorek?

Matysek_69 19.09.13 11:27

@Alt3R

já kdysi koupil vzorek De Profundis tady na arome, zkus mrknout na profily těch, kteří mají standardní balení, třeba vzorek prodají :think: