Parfémy z e-shopů - Intenzita vůně?

Stránka:  « Předchozí 1 2 3
Aoname 21.8.13 12:22

@babča58 @domenica
Podobnou zkušenost jsem před drahnou dobou zaznamenala s Dune (to jsem ještě nevěděla o reformulaci). Byla kupována nejprve v e-shopu, poté v kamenné parfumérii, protože jsem se domnívala, že mi z e-shopu poslali fake. Dnes už jsem si na tuto „novou“ verzi jako na letní osvěžovací vůni zvykla.
Obecně si myslím, že u tzv. „datem starších“ vůní a ne zrovna davových oblíbenců může vůně ležet pěkně dlouho jak v kamenné parfumérii, tak na e-shopu. U „datem novějších vůní“ se domnívám, že cena je v e-shopu stejně nasazená tak vysoko, že nevidím důvod, proč by měl být rozdíl v intenzitě. Jak příklad mohu uvést mnou zakoupený Elie Saab Le Parfum Eau de Parfum Intense v kamenné parfumérii 30 ml za 1.592,–-, na netu jsem teď objevila první vlašťovku za 1.300,–- a nějaké drobné (což tedy není žádná velká hitparáda). A věřím, že i v zahraničí na e-shopu si některý z parfémů pěkně „poleží“. :think:

  • Citovat
  • Nahlásit
Magnolie1 9.10.13 08:29

Včera v Sephoře, opět paní prodavačka nabádala ke koupi s tím, že na internetu seženu levněji totožnou vůni, ale s mnohem slabší intenzitou, jinými slovy, že vůně z e-shopů jsou horší kvality, proto i ta cena.
Pokud by to tak bylo, zajímalo by mě, zda např. Fann, která má kamenku i e-shop, zda má vůně slabší do e-shopu a vůně silnější do kamenky.
Rossmann přece také prodává některé hodně kupované vůně za internetové ceny.
Fakt to nechápu.

kalup 12.10.13 01:00

Nic proti, dĕvčata, ale už jste nĕkdy přemýšlely taky nad tím, jaké náklady nese kamená prodejna? Pronájem prostoru, mzda prodavačky, rozbalené vystavené zboží, energie atd atd. Pokud se zamyslíte dobře, přestanete pořád přemýšlet nad faky a přijdete na to, že e- shop má náklady zcela jinde a propagaci na jeho zboží dĕlá ubohá kamená pobočka poctivého obchodníka, kde si zboží přijdete osahat, očichat a svoje peníze potom posunete e-shopu, který je o pár stovek levnĕjší, protože si to může dovolit (mnohdy funguje tak, že si zboží zajistí až po vaší objednávce, tak si navíc nenese ani náklady na skladové zásoby) Jenom pozor na to, aby bylo kam chodit očichávat. Kamené prodejny tu díky spořivým zákazníkům nemusí výstavky zboží provozovat navĕky. Potřebují i prodávat. Ne jenom dĕlat propagační servis e-shopům. A pořád rozebírat fake … už je to nudné. Je to moderní zbraň na další likvidaci obchodníků. Chci konkurenční výhodu … napíšu, že jiný obchodník má fake. Cítím nĕco jinak … mám fake. Ale to je moc jednoduché … Ovšem zpráv z ČOI a podobných institucí o takmohutném výskytu napodobenin v oblasti parfémů jako to působí při pročítání Arome nehovoří!

coconut 12.10.13 01:46

@kalup No nevím, ale podle mě se na arome ve větší míře rozebírají faky, které prodávají jednotliví lidé různě na netu nebo případně i tady v inzerci než e-shopy. S těma bývají zase třeba jiný problémy. A že e-shop má nižší náklady, tak to většina lidí asi ví. Ale samozřejmě je taky rozdíl v jednotlivých e-shopech.

Unseen 12.10.13 10:09

Jakože do ceny parfému v kamenné prodejně se promítá i cena na její provoz? Neříkej! :lol:

A vůbec mi nevadí, že e-shop „zajišťuje zboží až po mé objednávce“, když ho i tak mám doma nejpozději za dva dny :mrgreen:.
Mimochodem kdybych se chtěla věnovat chritě, budu podporovat potřebnější než „ubohé poctivé obchodníky http://smileys.on-my-web.com/…/lol-044.gif z kamenných prodejen“.
@kalup píše:
Nic proti, dĕvčata, ale už jste nĕkdy přemýšlely taky nad tím, jaké náklady nese kamená prodejna? Pronájem prostoru, mzda prodavačky, rozbalené vystavené zboží, energie atd atd. Pokud se zamyslíte dobře, přestanete pořád přemýšlet nad faky a přijdete na to, že e- shop má náklady zcela jinde a propagaci na jeho zboží dĕlá ubohá kamená pobočka poctivého obchodníka, kde si zboží přijdete osahat, očichat a svoje peníze potom posunete e-shopu, který je o pár stovek levnĕjší, protože si to může dovolit (mnohdy funguje tak, že si zboží zajistí až po vaší objednávce, tak si navíc nenese ani náklady na skladové zásoby) Jenom pozor na to, aby bylo kam chodit očichávat. Kamené prodejny tu díky spořivým zákazníkům nemusí výstavky zboží provozovat navĕky. Potřebují i prodávat. Ne jenom dĕlat propagační servis e-shopům. A pořád rozebírat fake … už je to nudné. Je to moderní zbraň na další likvidaci obchodníků. Chci konkurenční výhodu … napíšu, že jiný obchodník má fake. Cítím nĕco jinak … mám fake. Ale to je moc jednoduché … Ovšem zpráv z ČOI a podobných institucí o takmohutném výskytu napodobenin v oblasti parfémů jako to působí při pročítání Arome nehovoří!
  • Citovat
  • Nahlásit
coconut 12.10.13 13:43

@Unseen Ty velký e-shopy navíc sklady určitě mají.

jerry 12.10.13 23:11
@kalup píše:
Ovšem zpráv z ČOI a podobných institucí o takmohutném výskytu napodobenin v oblasti parfémů jako to působí při pročítání Arome nehovoří!

Předpokládám, že ty zprávy znáš a tudíž že jsou veřejně přístupné.
Můžeš sem prosím dát odkaz na konkrétní zprávu či zprávy ČOI a podobných institucí, ve kterých jsou o padělcích parfémů zmínky?

Nemohu si však pomoci, ale vůbec mi není jasné, co chtěl touto větou autor říci :nevim:

Odetta 12.10.13 23:43
@jerry píše:
Předpokládám, že ty zprávy znáš a tudíž že jsou veřejně přístupné.
Můžeš sem prosím dát odkaz na konkrétní zprávu či zprávy ČOI a podobných institucí, ve kterých jsou o padělcích parfémů zmínky?Nemohu si však pomoci, ale vůbec mi není jasné, co chtěl touto větou autor říci :nevim:

jj, to by mě taky zajímalo, jestli tedy zavedené e-shopy prodávají fejky.., aspoň tak jsem to pochopila :? Nebo je to tím, že se opravdu vyrábí parfémy s různou intenzitou vonných essencí pro jednotlivé trhy - aspoň tak mně to včera vysvětlovala prodavačka ve Fannu, prý sama si nechává dovážet parfémy z Ameriky a silné jsou taktéž pro východní Asii, slabé pro střední a východní Evropu… :evil:

Magnolie1 13.10.13 13:25

@Odetta taky si neumím představit, že by např. Dior vyráběl zvlášť dejme tomu Poison v silnější verzi pro východní Asii a slabší verzi pro střední Evropu. Nevím, proč to ty prodavačky v kamenkách říkají, nejednou jsem se s tím setkala

slniecko 13.10.13 14:56

@Magnolie1 no, ono vzhľadom na to, že tak robia výrobcovia kadejakého tovaru, dokonca aj v rámci európy , tak prečo ausgerechnet parfémy nie?

lydkapp 14.10.13 13:32

Pridávam svoju skúsenosť s pánskou Guerlain Homme, vzorka edt dovezená z Francúzska je fakt „vôňa“, oproti flakónu edt objednanému u nás cez e-shop ( aj keď jeden z najväčších). A to myslím ako výdržou, tak aj intenzitou.

Magnolie1 14.10.13 20:02

@slniecko no to je pravda že Ariel český a Ariel německý je sakra rozdíl

slniecko 14.10.13 22:55

@Magnolie1 a to nielen drogéria, ale aj potreviny…predpokladám, že menším výrobcom by sa to asi neoplatilo, ale veľké koncerny :nevim:

alin 14.10.13 23:04

@slniecko, pravda je. Klame sa na všetkom. Potraviny, drogéria, textil, parfémy. A aby som nezabudla na BIO. To je osobitná kategória :mrgreen: . Tovar rôznej kvality rovnakej značky v rôznych krajinách. Ten istý tovar v rôznom obale a najmä za rôznu cenu vo všetkých krajinách a podobne…

(minule dávala emily do kozmetiky link na recenziu - porovnanie make-upu od Armaniho s jedným od L'Oreal. Boli totožné. Ani chemický rozbor netreba. Veď jeden majiteľ, v jednom kotli uvarené, len do iného obalu zabalené. Každému musí byť jasné :lol: )

sans effort 21.10.13 14:22

Zdravím všechny „Aromáky“. Mám dotaz. Nemáte někdo zkušenost s nákupem edt v zahraničí. Četl jsem tu někde, že vůně nakoupené např.v německu, nebo rakousku mají větší výdrž. Sám jsem kupoval/asi devět let zpátky/ na Londýnském letišti Polo Blue Ralph Lauren a výdrž byla neuvěřitelná. Bohužel nemohl jsem to porovnat se stejnou edt v čechách nakoupenou. Jestli máte někdo kontrétní srovnání budu moc vděčnej za každou zkušenost. Děkuju. :mavam:

Stránka:  « Předchozí 1 2 3
Váš příspěvek