Top 10 limitkových šílenců

Ada 08.05.07 17:53

Pokusme se sestavit žebříček nejhorších chrličů limitovaných edicí, ve kterých se nevyznají už ani oni sami :)

Jasně vedou:

Issey Miyake a nekonečná a totálně nepřehledná řada jeho L'Eau a Le Feu
Davidoff - Cool Water na x způsobů
Calvin Klein - Eternity až na věčnost a k tomu různé cK
Paco Rabanne - řada Ultraviolet začíná nabývat obludných rozměrů
Yves Saint Laurent - Baby Doll, Kouros, Opium a Paris - už 6-10 verzí od každého
Carolina Herrera - 212

V závěsu:

Escada Limited Edition - ačkoli ty limonádky mě naplňují hlubokým odporem, dávám kladný bod za přehledně odlišné názvy
Donna Karan - zatím je to jen podmíněně - opatrně už s těma jabkama!
Givenchy - částečně se drží v rozumných mezích, ale Insense a Very Irresistible začínají jevit znaky přebujelých řad

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Chava 08.05.07 17:57

U mě vede v nekonečných limitkách Klein. Navrhuji udělat sbírku a nechat jej utratit. Isseye nevyjímaje.

benvenuta 11.05.07 00:57

CK, Davidoffa, Escadu atd kludne nechajme utratit, ale prihovorila by som sa za YSL.
Je to predsa len rozdiel, ked sa urobi nova variacia klasik, ako su Opium a Paris (podla mna), ako variacia Cool Water. Tie odnoze Parisu, co som vyskusala, sa mi pacili. Urcite dam prednost zaujimavel letnej verzii Opia ako Young Sexy Lovely.

JarkaNa 28.06.07 13:48

Armani mi leze na nervy s Emporiama, to je samé she, night, remix......bez nápadu a totéž platí pro flakony.

Samantha 28.06.07 17:03

I já nejsem příznivcem limitek, vlastně je většinou ani nezkouším. Vadí mi ty podobné flakonky, tohle mě vadí i u Bvlgari, vůbec se v tom nevyznám. Tam to sice nejsou limitky, ale ty flakony jsou všechny prašť jako uhoď ;-). Letos jsem nějakou podivnou náhodou, asi že mě nic z novinek nezaujalo a byla jsem rozhodnutá pátrat, dokud mě něco nezaujme, vyzkoušela novou limitku YSL Paris a musím říct, že jsem nadšená. Je to opravdu originál a ne žádná tuctová ovocenka bez nápadu. Taky vlastním 1881 Pour Femme Blanc. Je to moc pěkná vůně, ale nic originálního, prostě taková nekomplikovaná letní vůnička, která na rozdíl od většiny letních vůní krásně drží, je to totiž EDP, ale nemít jí v akci v Makru, tak si jí asi ani nevšimnu. Jak říkám, mě ty limitky nějak štvou a taky mi na nich štve, že pak si nějakou zamiluju a už jí neseženu. Young Sexy Lovely je tedy fakt průšvih :-(

Barbarra 19.05.08 19:42

Mě začíná lízt na nervy Addict (2) a rozšiřující se množství odnoží. Dior (stějně jako Chanel) mám zafixovaný jako noblesní značku. Nekončící variace na jedno téma - to je podle mě typické pro levnější značky, třeba Davidoff. Nemám tušení, kolik vypustil do světa Cool-vodiček, přestala jsem to sledovat, když se objevilo Cool Water Fizz, a je mi to celkem jedno. Ale Dior by to nemusel přehánět.

Sára 19.05.08 20:39

Přibyly tento týden J. Sander hned dvě letní J. Sander Style Summer - ta je celkem pěkně vanilková a teplá, vůbec mi nepřijde jako typická odlehčenka a J. Sander Sport Water, YSL má novou letní pánskou L´Homme a letní Elle - ta je pěkná a nová letní Cinema jako každý rok, ach jo.

Ada 20.05.08 00:07

Je to smutný, ale je to tak :( Četla jsem, že limitky se vydávají buď u vůně, která se dobře prodává, nebo naopak jako pokus vzkřísit vůni, která se moc neprosadila - když ani limitka nepomůže, hodí se vůně přes palubu.

Kerze 20.05.08 06:30

miniparfums - to je přesně to, co tady stále dokola melduju. Pár zoufalých fanynek starých časů ( my tady ) se pohoršuje nad tím, kam ten svět ( a výrobci parfémů ) spějí, že vyrábějí ten mainstreem a opouštějí staré tradice, ale oni se prostě chovají tržně, aby profitovali, což je důvodem toho, proč si někdo založí firmu, že jo - vydělávat…
No, a na takovém Guerlainovi se mi líbí hlavně to, že i přes snahu vydělat a trefit se do obecného vkusu se snaží zachovat značnou originalitu a tradici - dle mého názoru se mu to daří. I kosmetická řada Terracotta je úžasná a přitom v nádherných klasických obalech. I jejich flakónky drží linii starých tradic a i ty vůně. Všichni tady „pomlouvají“ Insolence, ale který výrobce by si v dnešní době troufl uvést na trh prvoplánové ( a prvorepublikové ) fialky?! A koukněte, jak originální je řada AA, jak originální má obaly ( mně se sice ani jedna z těch vůní nelíbí, ale já nerada svěženky ) a vůbec celý ten nápad. Zas moje profesionální deformace, ale Guerlain má výborný marketing ! :)

Ada 20.05.08 08:01

I to zachovávání tradic je marketing… I nikové firmy hlásající, že kašlou na trh a vyrábějí neotřelé, originální a drahé vůně, tj. vzhledem k trendu jednoduchých, univerzálních a co nejlevnějších vůní vlastně páchají krutou sebevraždu, to je taky promyšlený marketing :)

Ronna 20.05.08 11:46

Já mám u těchto věcí problém, že rychle ztrácím přehled. Možná jsem v menšině, ale tento fakt by myslím neměl být plusem pro konkrétní marketingové oddělení. Protože jakmile zákázník ztrácí přehled a nechce se mu si ho udělat, tak ten regál začne míjet.
V ekonomice se stejně vše děje v cyklech. Jakmile vše bude příliš mainstreamové, začnou lidé pátrat po originalitách a firmy budou reagovat.
Pokud má značka tradiční rozdělení na hvězdy, dojné krávy, psy a otazníky, tak může uspokojit velkou většinu. Důležité jsou neustále dobré nápady. Co mě ruší jsou opravdu velmi blbé názvy některých vůní. Za to bych nechala udělovat taky nějaké zlaté maliny, aby si to už konečně uvědomili.

Oleka 20.05.08 12:06
Ronna píše:
Já mám u těchto věcí problém, že rychle ztrácím přehled.
Co mě ruší jsou opravdu velmi blbé názvy některých vůní. Za to bych nechala udělovat taky nějaké zlaté maliny, aby si to už konečně uvědomili.

Už se ten přehled ani skoro nesnažím dohánět, to nestihám a ani už se mi nechce být v přehledu všech nekonečných limitovaných verzí :).

Co se týče názvů, naprosto souhlasím, u Guerlainu alespon' staré názvy zní hezký, renesančně - Apr

Kerze 20.05.08 19:25
Ada píše:
I to zachovávání tradic je marketing… I nikové firmy hlásající, že kašlou na trh a vyrábějí neotřelé, originální a drahé vůně, tj. vzhledem k trendu jednoduchých, univerzálních a co nejlevnějších vůní vlastně páchají krutou sebevraždu, to je taky promyšlený marketing :)

Jsou v zásadě dvě možnosti jak vydělat. Prodávat velké množství zboží za relativně nízkou cenu ( Škodovky ) nebo několik kousků za vysoké ceny ( Ferrari ). V parfémech je to stejné, takže ani výklenky nepáchají sebevraždu, jen se snaží apelovat na tu trochu ješitnosti, v každé z nás - že jsme přece jiné než dav - výjimečné a jsme ochtny za to zaplatit…:)

Kerze 20.05.08 19:28
Ronna píše:
Jakmile vše bude příliš mainstreamové, začnou lidé pátrat po originalitách a firmy budou reagovat.

Po originalitách bude vždy pátrat pouze menšina. Většina se cítí v bezpečí zařazena do stáda - tak to bylo, je a bude a marketéři jsou v tom dobře proškolení…

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

 Váš příspěvek

Reklama


Reklama