Vadné držení těla

radmila.k 04.12.10 18:34

Vadné držení těla

Od puberty mám vadné držení těla (teď je mi 30 let). Mám kulatá záda, zploštělý hrudník, odstávající lopatky, hlavu v předklonu, ramena posunutá vpřed. K tomu mám ještě nadváhu.
Vždycky když jdu kolem výlohy a vidím se, upřímně se zhrozím a rychle se narovnám. Ale to mi nevydrží dlouho. Pokud se nesoustředím, hrbím se dál.
Zkoušela jsem různé cviky, ale jsem nedůsledná a dlouho jsem u ničeho nevydržela. Přesto jsem se rozhodla s tím něco dělat. Poradíte mi vyzkoušená cvičení, knihy, články, druhy sportu, které by mi pomohly?


Reklama

mmija22 04.12.10 18:41

.

Příspěvek upraven 18.04.12 v 19:52

Ronna 04.12.10 19:27

Já mám ten velký balón, kdysi jsem chodila na rehabilitaci, kde mě na něm naučili cvičit. Je to moc fajn. Ale hlavně se musí chtít, jinak balón stojí zaprášený v koutě. A pak mám gumičky, se kterými se dají skvěle protahovat ramena.

RainyWeather 04.12.10 19:30

S oběma tipy souhlasím. Dřív mi lidi pořád říkali, že se hrozně hrbím. Už pár let cvičím, pilates - to vychází v podstatě z jógy a cvičím ho na tom velkém míči. Nikdo už mi neříká nic o hrbení :wink: A navíc na tom míči se užije spousta legrace. Jen se musíš naučit padat :mrgreen:

derad 04.12.10 20:32

jak říkají holky: cvičení a nejlíp pod odborným vedením a dohledem. a na dlouho.

Lalaith 04.12.10 22:26
EvaKm píše:
S oběma tipy souhlasím. Dřív mi lidi pořád říkali, že se hrozně hrbím. Už pár let cvičím, pilates - to vychází v podstatě z jógy a cvičím ho na tom velkém míči. Nikdo už mi neříká nic o hrbení :wink: A navíc na tom míči se užije spousta legrace. Jen se musíš naučit padat :mrgreen:

Pilates je fajn, a s padáním z míče souhlasím - na míči sice necvičím, ale mamka jo a poté, co jí milý míč ujel z pod zadku, si zlomila ruku… :(

Svatka 18.12.11 18:51

A taky mi hodně pomohlo: " Jsem sexy! A proto musím prsa vysrčit ven!" Prostě jdu po ulici s úsměvem na rtech a nesu se. (Ale jsou dny, kdy vypadám jak Quasimodo)


Reklama

 Váš příspěvek

Reklama


Reklama