www.parfemy.cz

Stránka:  1 2 3 4 Další »

Reklama

Magda 09.04.08 11:10

Objednávala jsem ještě na Parfum.cz - objednáno 50ml - dodáno 80ml za stejnou cenu + miniatura 24,Fauboug
další nákup taky O.K

Samantha 09.04.08 11:10

Taky jsem byla spokojená, místo parfému mi zaslali kazetu i s mlékem.

Zuzek 09.04.08 15:52

Tady objednávám nejčastěji, vůně dorazí do dvou pracovních dnů, malý dárek navíc, dnes poprvé mi došel i vzorek nějakého Cartiera, katalog a sleva na 3% na další nákup.

Barbarra 09.04.08 17:47

Objednávala jsem jak z parfum.cz, tak z parfemy.cz. Z prvního jmenovaného mi k první objednávce přidali 3 barevné tužky na oči, (pamatujete na Fedorovy tužky?;) ), k druhé zásilce (kromě tužek) i mini balení očního krému Lancome a dárkovou taštičku. Nejraději jsem měla na parfum.cz diskusi, kterou bohužel po nějakém čase zrušili.
Z parfemy.cz dřív posílali k objednávce propisku a vizitku, ale hlavně slevu na další nákup. Dlouho jsem odtud neobjednávala, nevím jak je to dnes, každopádně oba internetové obchody byly rychlé, vůně došly v pořádku. A když nebyla na skladě, hned mi volali, jestli chci objednávku zrušit, nebo počkat.

Ingrid 09.04.08 22:45

Dnes přidávají k nákupu vzorek,bloček a propisku.Jsou rychlí a mají precizně zabalené balíčky.Slevové kuponky už nedávají,aspoň já ho minulý měsíc k nákupu neměla.

miranda 10.04.08 07:59

Slevové kupony dávají , ale nejsou už samostatné , jsou součástí faktury ( dole ) taky jsem si ho jednou vyhodila :(, teď už si to hlídám .

Ingrid 10.04.08 12:00

Fakt,tak to si příště taky pohlídám,díky za info.

Mitzi 18.04.08 19:35

S tímto obchodem jsem byla vždy spokojená. Rychlé dodání, perfektní zabalení, jednou jsem parfém reklamovala (asi byl špatně uskladněný, prostě smrděl) a okamžitě vrátili peníze, snad ještě dřív než jim došel zpátky. Dobrý přístup, dárečky… chválím!

Violette 21.04.08 15:32

Objednávala jsem 2× na www.krasa.cz, a to patří k www.parfemy.cz. Všechno OK, rychlé doručení, vzoreček, propiska, katalog a slevový kupon na další nákup.

ppjmh 23.04.08 13:50
Mitzi píše:
S tímto obchodem jsem byla vždy spokojená. Rychlé dodání, perfektní zabalení, jednou jsem parfém reklamovala (asi byl špatně uskladněný, prostě smrděl) a okamžitě vrátili peníze, snad ještě dřív než jim došel zpátky. Dobrý přístup, dárečky… chválím!

Naprosto souhlasím :-). Tenhle obchod je skvělý. Objednala jsem si 2 vůně naslepo, bohužel ani jedna nesedla. Informovala jsem se na možnost vrácení, slečna byla velmi milá a ochotná. Zboží jsem poslala zpět a za 5 dní už mi na stole ležela složenka, kterou mi vracely peníze, respektive 1870 Kč. K dalšímu obchodu mi dokonce nechali i slevový kupón za tento " zrušený obchod ". Ceny jsou celkem fajn a je dobré, že se slevové kupóny dají použít i v dalších obchodech, které spadají po Vivantis¨, ve kterých také často nakupuji. Takže spokojenost.

danda1 23.04.08 14:04

S tím vrácením - myslela jsem, že to funguje jen u neotevřených vůní, tzn. když koupím, otevřu a nesedne mi, už se vrátit nedá :shock: Jakmile poruším celofán, mám smůlu. Nebo ne? Jedině že jsi kupovala testery, ty vlastně v celofánu nejsou…

Naja 23.04.08 19:55

Já jsem takhle vrátila 2 vůně na elnino, které mi nesedly. Opatrně jsem rozbalila celofán, vyzkoušela a pak zase hezky zabalila a po telefonické domluvě vrátila. Ochotná slečna mi řekla, že to mám vrátit, ale že určitě mi strhnou něco za porušení celofánu , ale nakonec mi vrátily peníze všechny(v prvním případě) a ve druhém jsem vyměnila vůni za jinou, kterou jsem znala, byla levnější, tak mi peníze zabalili do zásilky. Stalo se to už před delší dobou, teď už nákupy naslepo neriskuji. :wink:

Mitzi 23.04.08 21:04
danda píše:
S tím vrácením - myslela jsem, že to funguje jen u neotevřených vůní, tzn. když koupím, otevřu a nesedne mi, už se vrátit nedá :shock: Jakmile poruším celofán, mám smůlu. Nebo ne? Jedině že jsi kupovala testery, ty vlastně v celofánu nejsou…

Já jsem vracela vůni, která byla nějak „zkažená“ - prostě reklamace. Takže mi vrátili peníze pochopitelně i po rozbalení - přes obal bych to neměla šanci zjistit :wink:

romča 25.04.08 15:41

nevim nevim

" Já jsem takhle vrátila 2 vůně na elnino, které mi nesedly. Opatrně jsem rozbalila celofán, vyzkoušela a pak zase hezky zabalila a po telefonické domluvě vrátila. Ochotná slečna mi řekla, že to mám vrátit, ale že určitě mi strhnou něco za porušení celofánu , ale nakonec mi vrátily peníze všechny(v prvním případě) a ve druhém jsem vyměnila vůni za jinou, kterou jsem znala, byla levnější, tak mi peníze zabalili do zásilky. Stalo se to už před delší dobou, teď už nákupy naslepo neriskuji."

No, ne moc dobra vizitka klienta nebo obchodu…za a., neseriozni klient…kdyz se parfem pouzije, mel by se k tomu klient priznat. Ono, i kdyz pekne zabalene, pouzite to je. Jak by se libilo Tobe, kdyz by jsi dostala pouzity parfem? A za b., pravdepodobne ho prodali za plnou cenu…absolutne neprofesionalni pristup…takto jen kazi povest internetoym prodejnam.

Stránka:  1 2 3 4 Další »

Reklama

 Váš příspěvek

Reklama


Reklama