Změna tělesné chemie aneb "Proč už to na mě nevoní?"

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 Další »
RainyWeather 12.04.11 11:18

Ano na klasickou Lolitu bych úplně zapomněla, stejný případ. Ostrá čpavá vůně, a to jsem z ní ze začátku byla fakt vedle…

albeni1 12.04.11 11:46

S Lolitou jsem měla ten samý problém, ostrá kyselá vůně nezralých višní, pronikavá, rušivá, žádná lékořice se neobjevila, jen ty hrozné višně. Byla to verze edp. Ale mě obecně tato značka nesedí, pohořela jsem i s jinými vůněmi od ní, už se jí raději vyhýbám.
Flakony má ale jedny z nejpěknějších, škoda že ty vůně se nedají nosit :) (na mě)

  • Citovat
  • Nahlásit
haifa 13.04.11 09:34

Po přečtení vaších přízpěvků mi nedalo to nenapsat, myslím si ,že za to mohou i nějaké léky .
Když jsem měla nohu v sádře a musela jsem si píchat Fraxiparin- Tak Cinema EDP voněla jako moč s vanilkou a dělalo se mi z toho tak zle ,že na čas jsem ji odložila -. PO čase kdy už jsem si nepíchala injekce jsem vyzkoušela opět Cinemu a Cinema na mě voněla opět hezky.
Ale občas zjištuju ,že se nějaké vůně přejím doslava a hledám něco dalšího- :D

No a Shalimar ten se mi líbí hlavně v létě čím je tepleji tím je hezčí stejně jako Addict , Cuir Beluga a Iris Ganache :D ,

Dalia 13.04.11 19:05

By mě zajímalo, co se děje s mým nosem. Přestala mi vonět My Queen, L de Lolita, Joop! Le Bain … a celá řada jiných, které mi loni voněly. Některé mě sice jen nebaví, ale některé mi už i vadí. Joop tedy taky nabízím k prodeji, nosit už ho nemůžu. :?

drobececek 13.04.11 20:20

Haifo, to je zajimavý. Opravdu si začínám myslet, že to bude ten vitamin B9. Jenže ten výhledově brát nepřestanu, takže Opium jde bohužel z domu. :cry:

Ale nechala jsem si odstříček na památku, třeba se ještě někdy skamarádíme.

  • Citovat
  • Nahlásit
haifa 14.04.11 07:03
drobececek píše:
Haifo, to je zajimavý. Opravdu si začínám myslet, že to bude ten vitamin B9. Jenže ten výhledově brát nepřestanu, takže Opium jde bohužel z domu. :cry:Ale nechala jsem si odstříček na památku, třeba se ještě někdy skamarádíme.

No uvidíš každopádně vím ,že jaké koliv léky s námi pěkně cvičí, mění nam vůni našeho pižma a tím pádem vnímáme vůni jinak
- Ponech si aspon vzoreček na památku až nebudeš brát ten vitamín tak třeba opět ti sedne. :D

lucil 19.04.11 09:28
Dalia píše:
By mě zajímalo, co se děje s mým nosem. Přestala mi vonět My Queen, L de Lolita, Joop! Le Bain … a celá řada jiných, které mi loni voněly. Některé mě sice jen nebaví, ale některé mi už i vadí. Joop tedy taky nabízím k prodeji, nosit už ho nemůžu. :?

Asi nějaký parfémový vývoj? Taky nevím, no… mně se chutě taky vždy časem mění a poslední dobou docela často :roll:

Dalia 19.04.11 20:16

Bude to nejspíš parfémový vývoj. Nijak to neřeším a jsem ráda, že jsem našla vůně, které mě baví dlouhodobě.

Bridgett 29.04.11 10:19
drobececek píše:
Počasí? To určitě ne. Doma je třeba teplota pořád stejná, ale i tak to voní jinak.Bude v tom podle mě něco úplně jiného, já tu čpavost totiž teď cítím i při přičuchutí k flakonu (i když to není tak hrozné jako na kůži). Zvláštní je, že když je tím navoněný právě třeba přítel, tak mi to voní, ale jinak samo o sobě ne. Něco se mi změnilo i ve vnímání, ale děje se to jen u téhle jedné vůně.

Drobececku a nejsi třeba těhotná? Nebo nevysadila jsi, popřípadě nasadila antikoncepci? Já totiž zjistila, že na mně nějaké vůně voněly úplně odlišně když jsem byla těhotná.
Mám kupu vzorečků, které podle chuti zkouším, k nějakým se čas od času vracím, když třeba o nějaké vůni čtu, nebo hledám pro někoho vhodný dárek. Teď jsme s mamkou chtěli dárek k narozeninám pro tetu. Před časem při zkoušení vzorečků se jí líbil Versace Bright Krystal, což jsem nechápala - na mně pár minut svěží závan a pak hnusný, mdlý drogerkový puch.Nechápala jsem, co s ním všechny mají, jak tohle může být davovka? Co je na tom pěkného? V té době jsem byla těhotná. No a teď jsem cvičně mázla na ruku, abych si ho připomněla - a světe div se, docela příjemná svěžívůnička, trochu růží, nebylo to vůbec špatné. A výdrž taky docela ucházející! Takže si myslím, že za chemii kůže můžou hodně hormony - což se u žen mění každý den, ale nejvíc v jiném stavu. Teď ještě kojím, těším se co se stane s mojí kůží až přestanu :whistle: Třeba na mně konečně začnou vůně dobře držet :lol:

albeni1 29.04.11 14:18

S HA to možná opravdu bude mít souvislost, od té doby co ji beru na mě některé vůně voní trochu jinak, Wish má pudrový ocásek, předtím ho neměl, růže na mě od té doby páchne jak shnilé pout-pourri, naopak svěženky už na kůži nekysnou, právě naopak, připadají mi hezčí než předtím - takže bych věřila že HA má na toto vliv a ne malý.
Ale asi se to projeví jen u někoho.

Musela jsem dát pryč Chloe Narcisse, šťavnatá opojná krása, kterou jsem cítila ze začátku, se na mě změnila v nasládlý pudrový závan sušených květin - prach,staroba, hrůza. Nechápu to, na druhých mi stále voněla pěkně. Ale zkoušela jsem to vytrvale několikrát a nešlo to, tak jsme se s Chloe rozloučily.

  • Citovat
  • Nahlásit
drobececek 29.04.11 17:49

Bridgett, HA jsem vysadila už začátkem ledna, v tom to nebude. Jediné, co jsem kdy zaznamenala v souvislosti s hormony bylo, že když jsem někdy před vánoci krátkodobě brala ještě nějaký jiný hormonální driák, rozkládala se na mě Organza živočišně až hrůza. Čpěla jem ten den jan lvice v říji. :lol:

Těhotná…to teď s jistotou říct nedokážu, ale v době, kdy jsem zakládala tohle vlákno, jsem těhotná bohužel nebyla.

  • Citovat
  • Nahlásit
Dalia 29.04.11 18:51

Nemám zkušenost s HA a vůněmi - HA neberu a ani brát nemůžu. A když čtu jaký může mít vliv na vůně, tak jsem ráda, že ji nesnesu. 8)

Bridgett 29.04.11 19:13

No pokud jsi antikoncepci vysadila teprve v lednu, tak to klidně souvislost mít může… ono prý totiž nějaký ten měsíc trvá než se tělo zase ,,rozběhne". Než začne všechno zase fungovat jak má, včetně správné hladiny hormonů.

Já už mám antikoncepci napsanou, doma v šuplíku - chtěla jsem kvůli pleti, to co mám teď na obličeji je děs a hrůza, asi se mi hormony úplně zbláznily :evil: Ale čekám, až přestanu kojit.
Docela se teda začínám obávat, co to pak udělá s mými vůněmi… co když na mně Addict přestane vonět :speechless: :speechless: :speechless:

A s tím těhotenstvím - neboj, ono se to brzo povede - držím moc moc palečky!

drobececek 29.04.11 19:23

Hm…no ono už je to asi jedno. Opium je pryč a s jinými vůněmi problém nemám. Snad jen u Amarige Mariage mi ve středu přišlo, že voněla nějak voskově.

Díky. Už mám doma připravený TT. Jsme všichni už úplně jak na jehlách.

  • Citovat
  • Nahlásit
Marianna 29.04.11 22:14

Tak s HA a parfémy zkušenosti nemám. Brala jsem ji naposledy někdy před šesti lety a to jsem ještě v parfémech nejela. Ale těhotenství a kojení mi vnímání ani rozkládání vůní nezměnilo. Klasicky jsem v prvním trimestru nemohla cítit ani prášek na praní a vlastního manžela , ale jinak dobrý. Před těhotenstvím, po něm i teď při kojení - pořád se mi líbí stejné vůně a i na mě stejně voní.

Držím palce!!!

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 Další »
Váš příspěvek