Armani Armani
 

Armani

Značka:

Armani

Rok:

1982

Složení (neověřené)

HLAVA: máta, galbanum, ananas, měsíček
SRDCE: jasmín, tuberóza, brambořík, narcis
ZÁKLAD: cedr, větvičník, tonka, benzoin

Kategorie:

chyprově květinová

  • 29.10.08

Tato vůně je již bohužel rarita, sehnatelná občas na ebay za nekřesťanský peníz, protože se přestala vyrábět. Je to Armaniho první parfém na trhu, spolu s pánskou verzí (která se ještě prodává) a podle mě i nejpovedenější. Je zařazená i ve Zlaté knize parfémů od Oakese.
Flakonek na obrázku obsahoval čistý parfém, ale podařilo se mi sehnat toaletku, tak se s ním mohu ještě nějaký čas kochat.
Vůně je květinově kořeněné chypré a obsahuje prý 80 esencí. Přesto je kompozice vyvážená, nepřeplácaná a jednolitá. Je lehce nasládlá, oblá, svůdná, vytrvalá a přitažlivá - i trochu tajemná.
V hlavě parfému jsou zelené tóny, bergamot, měsíček, máta, galbanum, ananas a aldehyd a tyto složky způsobují závan svěžesti. Hlava hned tak nevyprchává, ale přistupují k ní květiny - jasmín, narcis, orchidej, brambořík, konvalinka, kosatec, hyacint, růže a tuberóza, okořeněné koriandrem a bazalkou. Květiny dodávají vůni bohatost a omamnou krásu a žádná výrazně nepřevládá.
Vůně je podmalovaná ambrou, pižmem, santalem, tonkou, cedrem a větvičníkem.
K čemu ji lze přirovnat? Nepodobá se ničemu, snad trochu typově Magii Noir, ale bez kouře a tabáku. Je to klasika, ale proti jiným chypré vůním není ostrá a květiny se neprosazují pronikavě - je hezká hned od začátku a není nutné čekat dlouhou dobu, než se vůně rozloží. Dlouho drží, na oblečení i do druhého dne.
Lze ji nosit celoročně a hodilo by se k ní nejlépe extravagantní oblečení.
V poslední době se mi dostal do ruky velmi podobně laděný parfém - a to Enlévement au Sérail (MDCI).

Nahlásit

Vlastnosti vůně Armani Armani

Suchá vůně
Sladká vůně
Chladná vůně
Teplá vůně
Mizerná výdrž (na kůži)
Superdržák (na kůži)
Mizerná výdrž (na oblečení)
Superdržák (na oblečení)
Slabá vůně
Silná vůně

Hodnocení parfému Armani Armani

Líbí se mi (25) 93%
 
Neutrální (1) 4%
 
Nelíbí se (1) 4%

Reklama


Reklama