Azzaro: Blue Charm

Nové ‚bublinkové‘ Azzaro zahájilo svou existenci v Asii a teprve později bylo představeno v ostatních částech světa, včetně našeho kouta Evropy. (Není to nic neobvyklého - podobně postupuje např. Bvlgari s Omnia Amethyste, kterou se Japonky voní už rok a my ještě pořád čekáme.) U takových vůní je potřeba zpozornět, na asijském trhu totiž frčí hodně lehké, svěží vůně. Útok na tamní spotřebitelky je patrný i v deklarovaném složení - lotos, třešňový květ a spousta bílých věcí.
Blue Charm začíná hořce. Pokračuje také hořce… pořád je hořký… ještě hořký, a… kam se poděl?! Neumíte-li si představit bergamot, představte si Blue Charm grapefruitově - příjemně hořkou, citrusovou svěžest. Avšak momentě, kdy tato svěžest vyprchá, nezůstane z Blue Charm skoro nic, jen takové velmi jemné, nezřetelné květinky. I ty však do dvou hodin mizí a na kůži vám zůstane jen taková, inu, bílá, tichá stopa.
Budete-li Blue Charm zkoušet, naneste ho raději na oblečení, kde určitě vydrží déle než na kůži.
(Ten flakon vypadá naživo opravdu krásně, mnohem lépe než na fotce. Bledě modré, ojíněné bublinky :) )

Autor: Ada

.

Témata článku

Nejčtenější