Jemná, klidná, spíš nenápadná vůně (nenápadná rozuměj „ne protivně výrazná“, ne „nikdo si jí nevšimne“ - určitě všimne). Ani jedna složka z ní nekouká výrazněji než ostatní, navzájem se doplňují. Takže si představte kombinaci vůně růží a fialek - obě patří spíš mezi jemně vonící květiny než výrazně (jako třeba taková gardénie nebo jasmín, které svou přítomnost ohlašují pár metrů před majitelkou). Celkový něžný dojem podtrhuje ovoce v srdci a základu - když si představíte vůni švestek, je sladce medová, jemně ovocná; stejně tak ostružiny nevoní nijak výrazně (v porovnání třeba s jablkem nebo citrusy). Když se zahřeje na těle, zvýrazní se její smyslnost, je to taková „vůně ženy“. Perfektní na podtrhnutí ženskosti i na svádění.
Zároveň je dojem z vůně spíš plnější, středně těžký, nejedná se o lehkou květinovku. Řekla bych, že se hodí na den i na večer, pro mladou i dospělou ženu.
J'Adore je v současnosti nejprodávanějším parfémem značky Dior. Není divu, je to mimořádně vydařená ženská vůně (reklamní slogan „absolutní ženskost“ nelže) a dobře zvolený je i image - flakón má příjemné oblé tvary, nezvyklé víčko ze zlatých prstenců, a do zlatova je laděný i jeho obsah. Dnes si dokonce můžete koupit verzi, která obsahuje zlaté částečky, takže když s flakónem zatřepete, jeho obsah se začne třpytit. J'Adore byl vytvořen v roce 1999.
Známá reklama na J'adore s Charlize Theronovou (YouTube)
A ještě jedna méně známá. (YouTube)



