Dermacol v novém. Proč značka mění design i sídlo?

Ryze česká rodinná značka manželů Komárkových přichází s novinkami, které podtrhují prestiž společnosti. Firma mění logo, název i sídlo.

Praha bude mít svou kosmetiku

Nové logo značky Dermacol vychází z dnes už ikonického make-upu filmových hvězd Dermacol Make-up Cover. Toho se ročně prodá přes 3 milióny kusů v 70 zemích světa.

Společnost mění název z původního Dermacol Filmstudio Barrandov Prague na jednodušší Dermacol Prague. Podle spolumajitelky Věry Komárové jde také o obchodní strategii. Změna loga i názvu by měla zamezit nelegálnímu kopírování. Dále je cílem více propojit Dermacol s českým hlavním městem, podobně jako je Rimmel spojován s Londýnem a L'Oréal s Paříží.

Inovativní kosmetika jako třešinka na dortu

Nedávno značka na trh uvedla kosmetiku, která koresponduje s novou image firmy. Mezi novinkami najdete krycí a voděodolný make-up Longwear Cover, paletky s poetickými názvy Drama a Romance, Collagen sérum, luxusní srdíčkovou paletku na tvář a dva parfémy, které doplňují stávající nabídku dámských a pánských vůní.

Majitelé se nechali slyšet, že v příštím roce by rádi expandovali do dalších zemí, kterými jsou Brazílie, Polsko, Indie a USA.

Sídlo podtrhuje ženskost a krásu

Novou etapu zahájila společnost v novém sídle, které dokonale vyjadřuje atmosféru plnou krásy a elegance. Z dosavadních prostor se firma přestěhovala do většího a modernějšího komplexu Avenir Park v Praze 5. Interiéry jsou zařízené tak, aby vystihovaly převahu žen ve firmě, a nechybí ani speciální místnost krásy Beauty Room, která slouží jako výkladní skříň kosmetiky Dermacol.

Jakou kosmetiku máte od Dermacolu nejraději?

Autor: Martina

Dekorativní kosmetiku vybírá velmi pečlivě s ohledem na citlivou pokožku. Miluje výrazné rtěnky a jemné oční stíny. Velmi ráda objevuje novinky z oblasti dekorativní i pečující kosmetiky.

Váš příspěvek

Nejčtenější