Pánské střihy a účesy: víte, co letos letí?

Snad jsme již překlenuli dobu, kdy byl muž, starající se o svůj zevnějšek, považován za metrosexuála. Nyní se čím dál více otevírají výhradně pánská holičství a kadeřnictví a na trh přichází stylingové přípravky pro muže, které ani žena nedokáže identifikovat. Jaké účesy tedy právě letí? A jakou péči jim věnovat?

Podstřih

Za poslední dva roky se stal podstřih snad nejpopulárnějším stylem mezi muži. Ať už máte rovné nebo kudrnaté vlasy, tento střih k vám půjde. V jednoduchosti jde o zkrácení vlasů po stranách (v některých případech dokonce až vyholení) a ponechání delších vlasů na temeni.

Inspiraci hledejte například u Davida Beckhama. Delší a jemné vlasy upravte stylingovým gelem pro silné zpevnění TIGI Bead Head for men (od 168 Kč). Pro lehčí úpravu vám pak postačí krém či vosk.

Zdroj: http://thefashiontag.com/Zdroj: http://thefashiontag.com/

Krátký culík

Ano, i tento trend se objevuje čím dál častěji. Zejména pak u mužů „vousáčů“. A světe div se, ženy na to fakt letí. K pěstěným vousům nechte narůst hřívu, nedbale ji svažte do drdolu a božský look je na světě.

Sice vám odpadne starost o tvarování vlasů, ale i tak je péče nutná. O mastné vlasy nikdo nestojí. S tím vám pomůže šampon pro denní použití od American Crew Classic (od 174 Kč).

Zdroj: http://nextluxury.com/Zdroj: http://nextluxury.com/

Pokud spojíte krátký culík s populárním podstřihem, vyjde vám z nich podstříhaný culík. Ten je sice trendy, ale nesluší každému.

Zeslabování

Jde v podstatě o postupný sestřih vlasů na temeni a po stranách hlavy. Od temene směrem ke krku jsou vlasy čím dál kratší a tím pádem i světlejší. Na temeni se vlasy naopak nechávají delší. Ty pak upravte pomocí vosku do požadovaného tvaru.

Na kratší vlasy na temeni použijte vosk Wella Professional Precise Shine Classic Wax (od 195 Kč) pro silnou fixaci.

Zdroj: http://www.mens-hairstylists.com/Zdroj: http://www.mens-hairstylists.com/

U delších vlasů, které by měly držet směrem dozadu, použijte vosk pro lehké zpevnění od L'Oréal Paris Studio Line Architect (od 139 Kč). Vaše vlasy neslepí a nebudou se lesknout jako např. po gelu.

Zdroj: https://www.thetrendspotter.net/Zdroj: https://www.thetrendspotter.net/

Rafinovaná patka

Neztotožňujete se s vyholenými stranami či dlouhým hárem? Nezoufejte. Momentálně jsou trendy i vlasy na patku uhlazené lehce směrem dozadu. Tento střih jistě ocení ti, kteří potřebují vypadat seriózně v práci či je jim bližší spíše elegantní styl.

Uhlazenějšího a dobře zafixovaného účesu dosáhnete s vlasovým krémem American Crew Classic forming cream (od 275 Kč). Vlasům dodá lesk i potřebnou hydrataci.

Zdroj: http://www.topinspired.com/Zdroj: http://www.topinspired.com/

Máte-li vlnitější vlasy, podpořte jejich strukturu slaným sprejem TIGI Catwalk Session Series Salt spray (od 228 Kč). Váš účes bude dokonale zafixovaný bez slepení, plný přirozeného objemu a lesku.

Zdroj: http://www.mens-hairstyle.com/Zdroj: http://www.mens-hairstyle.com/

(Ne)přirozený rozcuch

Jste ten typ, který střih a úpravu zrovna moc neřeší? Vsaďte prostě na rozcuch. I ten ale musíte podpořit stylingovým přípravkem s lehkou či střední fixací. A nezapomeňte, základem i toho nejnedbalejšího účesu jsou dobře umyté vlasy!

Zdroj: http://menhairstylescut.com/, http://modellerden.com/Zdroj: http://menhairstylescut.com/, http://modellerden.com/

Autor: Zuzana

.
Váš příspěvek
Mizyan 12.2.17 19:37

Dekuji za fajn prispevek, nektere pripravky zkusim.

Reveur 5.2.17 16:40

Všechny/všichni vidíme, že ten „článek“ je jenom reklama na vlasové produkty, které jsou jako z udělání v nabídce jednoho známého českého e-shopu 8) Ani bych se nezlobil kvůli tomu, že to jako reklama není označené, ale mrzí mě, jak neuměle, nezábavně a neinformativně je to napsané. Na propagaci produktů stojí celé magazíny, ale marná sláva, tam vědí, že musí respektovat inteligenci čtenářek a čtenářů, že i reklama se musí umět.

klara53 4.2.17 21:15

@Admin Arome.cz

#sorryjako, ale tohle už nemůžete myslet vážně. „Pravděpodobně bychom vybrali produkty od jedné značky…“ Když je tedy v článku uvedeno více předmětů, tak to není reklama? Film nacpaný product placementem není plný reklamy, protože v něm jsou propagovány jogurty a hypotéky, a to není jeden produkt?
Ale ok, nebudeme se tady točit na definici PR článku. I etický kodex reklamy má jen doporučující charakter, a pokud se Mafra rozhodla se jím neřídit, musíme to tak brát. Budiž.

Pojďme se na to podívat jinak:
Všechny naše reakce by pro vás měly být cenná zpětná vazba, za kterou byste nám měli spíše děkovat. Je zadarmo, je konkrétní a v podstatě víte, co bychom tady rádi četli. Co by za to spousta obchodníků dala, kdyby měli takhle vyhraněnou cílovku…
Problém je, že přestože vám tady jasně říkáme, co chceme a co ne, co nám vadí a co ne, vy tady pořád jen lavírujete a hrajete si s tím, jestli mám nebo nemám pravdu s komerčním sdělením.
Věřím, že situace není tak snadná, jak vypadá pro nás zvenčí. Máte nějaká nadřízené, možná si i myslíte totéž, co my, ale nemůžete to říct nahlas. Vím, že prosadit spoustu rozumných věcí ve velké společnosti není tak snadné, jak to vypadá.
Ale minimálně bychom si zasloužili, abyste naše názory předali těm, kteří o směřování blogu budou rozhodovat, a ujasnili si, jak vůči nám chcete vystupovat. PR není jen splácat článek s několika produkty a zkásnout Henkel za prokliky. PR je i komunikace s těmi, bez nichž by vaše redakce byla úplně zbytečným podnikem.

Poviem to v skratke. Podobných článkov s nulovou hodnotou je všade kvantum. Takže, ak nechcete, aby sa z Arôme stál portál s diletantskými článkami, ukončíte to v záujme stálych aromáčiek a potenciálnych aromáčiek.

lady tera 4.2.17 11:27

Prosím vás a kdo je tedy běžný návštěvník který vleze na AROME ?
I průměrně vzdělaná osoba na Arome webu nebude hledat kosmetiku a účesy žE?
A TENTO WEB JSEM NAŠLA TAK, ŽE JSEM HLEDALA VŮNĚ A PARFÉMY NE KOSMETIKU-TÉ JE VŠUDE DOST.

Příspěvek upraven 04.02.17 v 14:39

Admin Arome.cz 3.2.17 13:15

@klara53

Dobrý den,

kdyby se jednalo o PR pravděpodobně bychom si vybrali pouze produkty od jedné značky, které bychom vám tlačili pod nos. Což samozřejmě neděláme, protože o PR nejde.

Hezký den
Andrea

klara53 2.2.17 19:18

Kopíruji svůj příspěvek z diskuze pod předchozím článkem, dotaz mám stále stejný:

Vážená redakce,
podle Etického kodexu internetové reklamy (článek III) by takový článek, který jste zde uveřejnili, měl být označen jako „Komerční sdělení“. Jinými slovy, nejen že si nelámete hlavu s odpadní kvalitou článků kdysi velmi kvalitního blogu, ale ani s tím, jak jako redakce dodržujete etický kodex, jenž je jinak závazný pro každého výrobce ponožek, který chce, aby ho cílová skupina jeho reklamy brala vážně.
To, že se po kliknutí na odkaz Komentáře objeví pouze článek samotný, je jen malá třešnička na dortu, potvrzující, že odměna za proklik je nyní to nejdůležitější. Kolik myslíte, že Vám těch čtenářů zbude, když jim dáváte okatě najevo, že jsou Vám úplně ukradení? Řešením pro nás uživatele nakonec bude neklikat vůbec na nic.
Pak už se nad tou zoufalou úrovní zamyslíte?
Díky za odpověď

Edit: Andrea mi částečně odpověděla, děkuji.
Zamyslíte se nad tím označováním článků? Protože tohle skutečně není nic jiného než PR článek.
A co se týče obsahu - než najdete někoho, kdo by byl ochoten přispívat recenzemi jako dříve, byl by takový problém se alespoň držet zaměření blogu a dávat sem ty novinky? Ano, jsou ve fóru, ale hlavní stránce by vážně víc slušel článek o tom, co vyzkoušet než reklama na šampóny.

Příspěvek upraven 02.02.17 v 19:27

Admin Arome.cz 2.2.17 19:16

Dobrý den,

chápu že vás, jako expertky na vůně podobná témata nezajímají. I když to ale nevidíte a články pro vás samotné nejsou přínosné, jsou tady uživatelé, kteří je čtou. Ještě vyšší je pak čtenost jiných navštěvníků.

Články jsou především pro běžné užavtelé, kteří si rádi něco o kosmetice a souvisejících tématech přečtou.

Pro vás, skalní Aromačky, momentálně hledáme posilu do redakce, která by zastoupila Adu nebo alespoň navázala na psaní jejích recenzí vůní, aby jste si i vy přišly na své. :kytka:

Možná by nám některá z vás mohla pomoci v redakci toto místo zaplnit. V případě, že by některá z vás měla zájem, napiště mi SZ.

Hezký den
Andrea

lady tera 2.2.17 17:13

@Parfum maniačka
No abychom se nedivili-třeba se už něco podobného chystá :D …bych ani nebyla překvapená :roll:

@lady tera :mrgreen: nedávno som písala argumentačnú esej vrámci doktorandúry o používaní vložiek a tampónov počas menštruácie. Čo keby som to posunula do redakcie, myslím, že by to bol na Arôme doteraz nevídaný unikát :mrgreen:

Příspěvek upraven 02.02.17 v 14:11

lady tera 1.2.17 22:05

Tak musím říci,že se těším na další tématický článek :jazyk:
Co takhle inkontinence-to vlastně i souvisí s vůněmi. :lol:

Kjitka 1.2.17 21:52

proboha, jak tohle souvisí s Arome???

Hanka H 1.2.17 20:34

Tady už nezbývá nic jiného, než použít slova ze zlatého fondu čeké kultury:

„Můžeme o tom diskutovat, můžeme o tom vést spory, můžeme s tím i nesouhlasit, ale to je tak všechno, co se proti tomu dá dělat…“
http://www.cimrman.at/list.php?l=8

P.S. Můj je ten s tím drdólem! :mrgreen:

MagnolieS 1.2.17 19:37

Dělaj z nás blbce a zkoušej co vydržíme, ubohost sama :roll:

Ingrid 1.2.17 18:51

Ony ty fotky novinek s pár větičkama textu by se na web o vůních alespoň hodily,když už nic jiného,tohle je opravdu nepatřičný článek.Úroveň záměrně neposuzuji.

janali 1.2.17 17:51

PREBOHA!!! To kolko takychto clankov este chcu napisat, aby nas vsetky odradili sem chodit? :)

Daniela44 1.2.17 10:59

Bože to jsou kecy. Tisíckrát zrecyklovaný kecy z lajfstajl (tzn. reklamních) magazínů. A co s takovym „mužem“?
Vím, nejsem opravdu cílovka.
Pro někoho jsou pánové posedlí svým vzhledem ještě odpudivější, než mastný vlasy, si představte.
No ale ze stejnýho důvodu mě upřímně už několik let ani nezajímají parfémový novinky. Všechno stejný v podstatě.

Ingrid 1.2.17 09:44

Než tohle,tak radši nic.Ale když už si někdo dá tu práci a najde fotky pánských účesů a napíše k nim pár nicneříkajících vět,tak proč to aspoň nejsou třeba fotky parfémových novinek,které nás letos čekají a těch několik slov k nim by už moc práce nedalo.A bylo by to aspoň k věci.
Mimochodem ještě tu chybí dlouhé pánské mikádo s čelenkou,to je stejná nádhera,jako drdůlek. :jazyk:

daniela 1.2.17 08:11

@aprazanda Taky nestačím zírat… články o kosmetických štětcích apod. jsou na parfémovém webu otravné, ale psát o pánských účesech je už opravdu úplně mimo :D

aprazanda 1.2.17 06:17

Ach jo. Arome má už svý starý dobrý časy nejspíš za sebou. Ještě že to tady drží „aromačky“ v diskuzi a ve svých recenzích vůní.

Přidat komentář

Nejčtenější