Problém

micuska6 8.8.14 20:51

@Ada kvitujem, ze si jej ban nedala. Zrejme by chcela odist, ale nenasla tu silu v sebe. Keby dostala ban, aspon by sama pred sebou bola ukrivdenou mucenickou. (Dufam, ze ten ban nedostanem ja.)

• Citovat
  • Nahlásit
Světluška 20.10.16 21:20

Zmenšení písmenek na stránkách arome

Dnes se mi přihodila velmi nepříjemná věc. Nevím, zda jsem byla nějak nepozorná, ale to vylučuji, došlo k zminiarituzování veškerého textu. Ať píši nebo cokoliv čtu. Vkládala jsem fotografie a odkaz do SZ, nejsem si tedy toho stoprocentně vědoma, ale pravděpodboně ihned poté se mi zmenšilo veškeré písmo.
Vůbec si s tím nevím rady, jak z toho ven. Odláslila jsem se, přihlásila. Restartovala, vypnula, zapnula…

Může, prosím, někdo poradit jak zvětšit písmenka, vypadá to, že už ani brýle nepomůžou, jedině lupa 8o

Děkuji :kytka:

sisa.b 20.10.16 21:33

@Světluška skús CTRL + 0
Alebo keď podržíš CTRL a súčasne budeš pomaly hýbať kolečkom na myške, tak sa ti bude obrazovka zväčšovať/zmenšovať ;)

Světluška 20.10.16 21:43

Opravdu skvělé !!!! Velmi děkuji za nesmírně rychlou a cennou radu !!! Ano, teď už jsem si jistá, že jsem udělala chybu, na kterou jsem v hloubi duše myslela. Při vkládání 3 fotografií jsem si podržela CTRL, což většinou nedělám a takhle to dopadlo. Ještě jednou velký dík !!!!!!!

sisa.b 20.10.16 22:04

@Světluška to sa mi tiež občas stane, ale tá prvá klávesová skratka je rýchlou cestou, ako to nastaviť do pôvodnej veľkosti :)
Inak ja celkom často zväčšujem/zmenšujem podľa potreby :)

Světluška 20.10.16 23:07

Já velmi děkuji, vůbec jsem nečekala, že tak rychle někdo zareaguje, už dlouho tady nikdo nebyl. Já jsem tady teď večer, když jsem hledala v tomto vlákně, našla dokonce svůj příspěvěk z roku 2009. To mě tedy opravdu velmi rozveselilo.

Velmi mi to pomohlo, tohle jsem opravdu nevěděla, zase jsem poučenější, člověk se stále učí…, děkuji.

Slimek 16.11.16 11:02