True Religion: True Religion

Flakon vůně True Religion se tváří luxusně a parfumerie, které ho vedou, ho také vystavují s patřičnou pompou na viditelném místě. Mě ovšem neopijete ledově modrým sklem a třpytivým kamínkem... podívala jsem se totiž i na krabičku a trnitá růže s otiskem rtů mi okamžitě byly podezřelé. Po prozkoumání neznámé značky na internetu se mé podezření potvrdilo.

Flakon vůně True Religion se tváří luxusně a parfumerie, které ho vedou, ho také vystavují s patřičnou pompou na viditelném místě. Mě ovšem neopijete ledově modrým sklem a třpytivým kamínkem… podívala jsem se totiž i na krabičku a trnitá růže s otiskem rtů mi okamžitě byly podezřelé. Po prozkoumání neznámé značky na internetu se mé podezření potvrdilo.

True Religion je značka džínů a k nim určeného dalšího oblečení a doplňků (trička, mikiny, kabelky, brýle). Není to levná značka; průměrná cena džínů je kolem 5000 korun a obyčejné tričko s potiskem stojí přes tisícovku. Soudě podle stylu webu je zboží určeno pro dobře udržované mladé slečny, které rády říkají věci jako ‚za tyhle džíny jsem dala čtyři tisíce, ale jsou fakt sexy‘.

Vůně True Religion je tedy původem rodná sestra parfémů Diesel či Replay, ale vypadá luxusněji. Flakonek připomíná staré zdobené kulaté pudřenky či pouzdérka na tuhý parfém, jen ve větším provedení. K té džínové kultuře se snad ani nehodí… i když v době, kdy je lehkou obměnou svršku možno udělat z kdysi pracovních modráků romantiku, street wear, sexy outfit a málem i plesový oděv, je asi možné všechno.

Při popisu parfému se mi také automaticky dere na jazyk to proklaté slovo ‚sexy‘, kterým se dneska tituluje kdeco. I jemná, krotká vůně, která je takřka dokonalou kopií Éclat d'Arpège i s tím šeříkem (ale možná je to jasmín nebo konvalinka nebo frézie) a broskvičkami (nebo jablky nebo mandarinkami). Kdepak sexy, to možná tak pro někoho, kdo ještě nepoznal blaho odporných orientálních smradů vytvářejících to správné erotické dusno.

True Religion je vůně velice hezká (přesněji hezounká), příjemná, nositelná kamkoli a s trochou reklamy u nás bude jistě úspěšná; jen už tu prostě byla asi tak stokrát.


Reklama


Reklama

Témata článku

 Váš příspěvek

Reklama

Marcel Šup 25.02.11 20:42

Tenhle flakon musí mít ta firma určitě ze sklárny s kterou spolupracuji v Janově nad Nisou. tu formu na flakonek velmi dobře znám. Jedná se asi o 100 let starou formu na flakonek.Podobné flakonky zdobím bižuterií a prodávám prázdné v centru Prahy (www.flakon.cz).Ale naplnit jej parfémem jsem se ještě neodhodlal.

zzzzz 01.01.11 16:42

Já jsem dostala vzorek tohohle parfemu minuly rok k vanocum jako pridavek k jinemu parfemu. Musim rict, ze od te doby jsem po něm touzila! Nebyl k sehnání, ale pak ho uvedli i na cesky trh. Flakon je priserny, presne, parodie na luxus… Ale co se skrývá uvnitř? Uzasna vune, ktera je vic nez sexy! Vazne, muzum moc voni. Musela jsem si jí pořídit, a jsem víc než spokojena. Doporucuji! Ale asi to není vune pro kazdeho..

hanka 25.05.10 11:17

Mně spíš zajímá obsah než obal,Kolikrát obal byl nádhernej ,ale obsah za nic nestál. Já si tento parfém koupila a vůbec toho nelituju.

tamča 08.05.10 21:30

Některé parfémy jsou v úžasných obalech a vůně nic moc.Mě hlavně zajímá co je uvnitř.

dahab 08.05.10 21:27

Už ji mám a je kouzelná.I když mě flakon moc neoslovil,,vůnička zvláštní není tuctová na léto akorát!

anonymní 07.04.10 16:02

Já za sebe tedy můžu říct, že vůně je to úžasná a pokud ji někdo srovnává s Eclat pd Lanvin, tak se asi ve vůních moc nevyzná. Je sice stejně lehká a svěží ale rozvine se úplně jinak. A naopak jsem ráda že je k dostání také něco jiného a originálnějšího než je je 100× omílaný a používaný Hugo Boss, Lacoste a apod.

anonymní 27.01.10 15:50

Já teda nevím, když si kupuji parfém, tak na flakon zas tak moc nekoukám. Musí mě oslovit to uvnitř a musím říct, že obsah je super. Pořád sháním něco, co by mě vyloženě nadchlo a tohle je opravdu ono.

Myskamauska 26.01.10 10:05

Flakón se mě na obrázku vcelku líbí,ale jestliže voní skoro stejně jako Éclat Arpége,tak si za tu cenu můžu pořídit 3× stovkové balení Éclatu a je vymalováno.

Arome lumi 25.01.10 19:03

Jéje… Když jsem byla ještě dítko, prodávaly se u nás v galanterii takovéhle flakonky NA parfémy (samozřejmě menší) - prázdné, se skleněnou aplikační tyčinkou uchycenou ve víčku. Hrozně jsem po nich toužila a tak mě jimi maminka odměňovala (třeba za přežití zubaře a tak), čímž v mém stolečku vytvořila zajímavou sbírku. Píšu to sem asi hlavně proto, že jsou všechny této True Religion podobné, avšak byla by mezi nimi nejošklivější. Půjdu ji vyzkoušet už jen proto, aby si tenhle nepovedený nástup přes nostalgické vzpomínky u mě opravila… nebo zpečetila.

jasmina 23.01.10 23:34

flakon se mi libi - taky to byl jediny duvod, proc jsem ji vubec vyzkousela - k „dzinovym“ vonkam si zachovavam tak nejak podvedomy odstup
a prestoze na svezenky uz prilis nejsem, prisla mi prekvapive zajimava a adept na dalsi zkoumani

Garfield 23.01.10 15:30

Mno, flakon vypadá jako nádobka na svěcenou vodu, na protivampýří výpravu ;-)Už chybí jen kolík zdarma:-)Název pateticky divný. Už jsem asi ve věku, kdy nemusím nutně vyzkoušet všechno.

1Miru 23.01.10 14:44

…flakon se mi líbí moc.
Vůni neznám, ale jablko a rybíz mě odrazuje…Leč když bude možnost - vyzkouším…

Ingrid 23.01.10 09:57

Musím souhlasit s Deradem,flakon na mne udělal ten nejhorší dojem,viděla jsem ho v reálu,měla v ruce.Spolu s krabičkou vypadal,jako pokus o něco,co má evokovat kosmetiku dámičky z amerického saloonu 19.století,která pěje,tančí na stole a pak si vodí pány nahoru do svého škamrlíku,Arizonská pěnice,Tornádo Lou.Vůně sama o sobě není zlá,je opravdu příjemná,hezká,ne­vadivá,cítila jsem závan dřívka hinoki,to je povzbudivé.Ale vcelku na ní není nic zas tak osobitého,své příznivce si jistě najde,pokud by mne s ní někdo podaroval,nosila bych ji,ale ten flakonek by mi na ní vážně vadil.Všem s jiným vkusem se omlouvám,ale tohle fakt není můj šálek čaje.

derad 23.01.10 09:30

Musím podotknout, že když jsem flakon zahlédnul za výlohou, nejenže na mě nepůsobil luxusně, ale naopak velmi lacině a plastově. Buďto mám nestandardně kalibrované vnímání luxusu, anebo výrobce s tím kýženým zdáním exkluzivity a výjimečnosti neuspěl.

Přidat komentář

Nejčtenější