True Religion: True Religion

Flakon vůně True Religion se tváří luxusně a parfumerie, které ho vedou, ho také vystavují s patřičnou pompou na viditelném místě. Mě ovšem neopijete ledově modrým sklem a třpytivým kamínkem... podívala jsem se totiž i na krabičku a trnitá růže s otiskem rtů mi okamžitě byly podezřelé. Po prozkoumání neznámé značky na internetu se mé podezření potvrdilo.

Flakon vůně True Religion se tváří luxusně a parfumerie, které ho vedou, ho také vystavují s patřičnou pompou na viditelném místě. Mě ovšem neopijete ledově modrým sklem a třpytivým kamínkem… podívala jsem se totiž i na krabičku a trnitá růže s otiskem rtů mi okamžitě byly podezřelé. Po prozkoumání neznámé značky na internetu se mé podezření potvrdilo.

True Religion je značka džínů a k nim určeného dalšího oblečení a doplňků (trička, mikiny, kabelky, brýle). Není to levná značka; průměrná cena džínů je kolem 5000 korun a obyčejné tričko s potiskem stojí přes tisícovku. Soudě podle stylu webu je zboží určeno pro dobře udržované mladé slečny, které rády říkají věci jako ‚za tyhle džíny jsem dala čtyři tisíce, ale jsou fakt sexy‘.

Vůně True Religion je tedy původem rodná sestra parfémů Diesel či Replay, ale vypadá luxusněji. Flakonek připomíná staré zdobené kulaté pudřenky či pouzdérka na tuhý parfém, jen ve větším provedení. K té džínové kultuře se snad ani nehodí… i když v době, kdy je lehkou obměnou svršku možno udělat z kdysi pracovních modráků romantiku, street wear, sexy outfit a málem i plesový oděv, je asi možné všechno.

Při popisu parfému se mi také automaticky dere na jazyk to proklaté slovo ‚sexy‘, kterým se dneska tituluje kdeco. I jemná, krotká vůně, která je takřka dokonalou kopií Éclat d'Arpège i s tím šeříkem (ale možná je to jasmín nebo konvalinka nebo frézie) a broskvičkami (nebo jablky nebo mandarinkami). Kdepak sexy, to možná tak pro někoho, kdo ještě nepoznal blaho odporných orientálních smradů vytvářejících to správné erotické dusno.

True Religion je vůně velice hezká (přesněji hezounká), příjemná, nositelná kamkoli a s trochou reklamy u nás bude jistě úspěšná; jen už tu prostě byla asi tak stokrát.

Autor: Ada

.

Témata článku

Nejčtenější