Neparfémová tlachárna

hafik 27.11.08 19:54

:D , já se někdy cítím taky na 30, ale tento týden už na 50 :D . Ráno jsem se předklonila pro pantofle a ruplo mi v zádech. S námahou jsem se narovnala, ale byla to makačka :D

Amy 27.11.08 19:57

Jé záda, já se občas těžko obouvám, takže tohle důvěrně znám a bude hůř :cry:

Popelka 27.11.08 20:02

holka já tomu říkám hříchy mládí :lol: to jsou ty krátké sukně holé pupíky a záda a pak jak překročí 35 tak se záda ozývají.Bolestmi zad trpím jako pes každou zimu.To se po ránu cítím tak na 190 :lol:

Lenka7717 27.11.08 21:32
Amy píše:
Alena píše:
jo, jo a když na ní vlítneš a řekneš jí, co se Ti nelíbí, můžeš malou rovnou nechat přeřadit do jiný školy :cry:
Věř, že bych to nejradši udělala :?

Amy, o tom přeřazení uvažuj…není normální, aby dítě v první třídě dostalo pětku. Známky by měly být ze začátku hlavně motivační - jedničky, max. dvojky. Prvňáček se má do školy těšit! Taky mám doma prvňáčka…a navíc jsem učitelka :roll:

Vera 27.11.08 21:40

Diktát v 1. tř. :shock: :shock: :shock: ještě tak v květnu, ale po 3 měsících?, všude se teď mluví o škole hrou, no někde asi jen mluví…

Lenka7717 27.11.08 21:45

Určitě to byl diktát písmenek, maximálně slabik.....to prvnáčci píšou…ale neměli by dostávat pětky. To je odradí…

Trillian 27.11.08 22:08

Teda to je hnusné, ako môže niekto prváčikovi po troch mesiacoch v škole dať päťku. Ja by som za to tú učiteľku dala zavrieť. :evil:

U nás sa prváci nesmú známkovať, na každej škole je v prvom ročníku slovné hodnotenie a na škole, kde chodia synovia je dokonca slovné hodnotenie až po štvrtú triedu a je to super. Žiaci sú hodnotení na percentá a je to oveľa spravodlivejšie ako známky, to vidím najmä teraz keď je starší syn už na druhom stupni a z nerozhodných známok dostane na vysvedčení tú horšiu. Percentá boli oveľa spravodlivejšie.

janas 27.11.08 22:33