Paypal

Silis 01.02.08 13:16

Já vím, že už se tu Paypal probíral - jen se chci zeptat, za jak dlouho poté, co jim to všecko vyplním, bude ten Paypal účet aktivní? Díky.

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

Silis 01.02.08 13:52

Hmm, a teď teda možná budu vypadat jak lama, ale prosímvás - bere si Č.spořitelna poplatky za každý převod pomocí Paypalu? Takže když si koupím něco na eBay nebo u Avy Luxe nebo prostě kdekoli na zahraničních stránkách, zaplatím cenu a poštovné, a moje banka si z té částky ještě vezme poplatky? Já myslela že ne, ale známý tvrdí, že jo?

danda1 01.02.08 13:59

Silis, já mám srovnání akorát v tom, že občas platím na jahodě netovou kartou přímo a občas přes paypal (když ji nemám u sebe) a přes paypal je ta částka o pár korun vyšší (ale fakt jen o něco málo). Do výpisu už se pak tedy zpětně nekoukám, ale myslím, že záleží na konkrétním účtu - bývají takové ty různé balíčky služeb a v tom už to může být zahrnuté…

A aktivní paypal jsem měla vlastně hned, ale ze začátku tam byl jen nějaký limit (snad 100 Euro, je to tam vidět) a až po tom, co mi poštou přišel nějaký ten číselný kód, tak už jsem měla účet „verified“ a bez omezení.

Silis 01.02.08 14:04

Dando, díky moc… já jsem si to tak nějak myslela, ale dost mě teda mate, že známej tvrdí, že za to Česká spořka chce děsný prachy. Možná si to plete s normálním převodem na zahr. účet, to je minimálně 220 Kč, a tolik to s Paypalem snad není, to by se ta eBay tak často nevyplatila…

danda1 01.02.08 14:10

Tak jedině pro jistotu zavolat na infolinku ČS, tam by ti to měli říct.

Ještě jsem si vzpomněla, ten kód je nějaké 4místné číslo - oni si při aktivaci jakoby cvičně strhnou 50 korun a ty pak ve výpise (co chodí poštou nebo jestli máš banku přes internet) uvidíš to strhnutí a u něj ten kód bude napsaný. Vyplníš ho na své paypal stránce a hurá na neomezené nákupy :cool:

Těch 50 korun ti pak vrátěj při tvé první transakci přes paypal zpátky.

Oleka 01.02.08 14:11

Také ted' čekám na čiselný kod od Paypalu, také mě zajímá kolik bude banka brát za převod přes něj , bylo mi jednou že obyčejný zahraniční převod mi v ČSOB stojil docela hodně.

Ada 01.02.08 16:07

Pokud platíš kartou (platba přes Paypal není nic jiného než zprostředkovaná platba kartou), banka si žádný poplatek nebere. Známý si to plete s převodem.

Kate 17.09.10 16:48

POtrebovala by som poradiť…Zaregis­trovala som sa na paypali, už mi to strhlo aj tých 50czk, teda u nás 1,5€, aj ten 4-miestny kod z výpisu mám…stále som ale unverified…a ked kliknem na get verified, otvorí sa mi ten moj profil, s číslom karty, adresou a tak, a nikde neviem nájsť, kde mám ten 4-miestny kód dať…Už to hladám pol dňa :(

Vdaka moc za odpoved..

manolia 17.09.10 18:34

Já už si to celkem nepamatuji, ale mělo by to být napsáno tady: http://www.epenezenky.cz/…kovat-paypal

card verification number

Zimulka 17.09.10 22:14

Hodila jsem dotaz do Blbých dotazů, ale teď jsem našla tohle vlákno a tak se zeptám i tady … nemáte někdo zkušenosti s vyřizováním zaplaceného, ale neobdrženého parfému? :conf:

Dělá se to snad tak, že se někde otevře „dispute“ - ale já nevím kde .. nevím si s tím rady - prosím, kdo máte zkušenost - poraďte … díky

WildOrchid 17.09.10 23:00

ja si to okopirovala, tak vkladam [quote:1kdgfuev]

nalogujete se na svuj Paypal account, v horni liste vyberete „Resolution Center“ → „Report a Problem“ → „Report a transaction problem“ → zatrhnout „item dispute“a pak zmacknout „continue“ → „find transaction id“ z tabulky vyberete prislusnou transakci a pak zase, jak jinak Smile „continue“. No a dale podle navodu, to uz zvladnete Smile

Toto lze ucinit pouze do 45 DNI OD PLATBY. Pote mate smulu.
Vyse uvedenym postupem otevrete tzv. „dispute“, ktery spociva v tom, ze si s prodejcem posilate na PP jaksi oficialne zpravy a domluvou mezi sebou muzete docilit reseni. Pokud se nedari - napr. prodejce vubec nekomunikuje, zatvrzele tvrdi, ze vec bude na celnici atp., je potreba „dispute“ upgradovat na tzv. „claim“ - „claim“ lze otevrit pouze do 20 dni po otevreni „dispute“ - pokud to neudelate, dispute se po 20 dnech automaticky zavre a mate opet smulu!
Na claim upgradujete jednoduse - v „resolution center“ skocite do sveho „open case“ a vpravo od tabulky se zpravami najdete 2 zaskrtavaci okenka - vyberete „End Communication and Escalate to a Claim with PayPal form.“ a potvrdite.
Claim se bude zabyvat Paypal a vy se o to jiz vice nemusite starat. O prubehu sveho case budete dostavat zpravy na email.
Vetsinou to byva ale tak, ze prodejce nema doklad o odeslani a PP Vam pak bez dalsiho dost rychle vrati penize.
Zimulka 17.09.10 23:20

Orchidko, děkuji mockrát … jdu to zkusit

WildOrchid 24.09.10 23:20

prosimvas, davala jsem si na paypal novou kartu, platila, je to vpohode, ale na tom potvrzeni co mi prislo na mail mam u adresy napsano „nepotvrzeno“, jak mam znova potvrdit svoji adresu? kdyz se podvivam na paypal ucet najdu kde mam napsanou adresu, tak tam nic jako tlacitko na potvrzeni nevidim..
Jo a prisel mi nejakej mail po ty zmene karty, kterymu jsem ale nerozumela a povazovala ho za nedulezitej. mohlo to byt neco dulezityho?

RainyWeather 25.09.10 10:46

Já mám pokaždé na faktuře „nepotvrzeno“, ale vždycky to došlo tam, kam mělo.

S mailem neporadím, my jsme kartu zatím neměnili. Asi bych to neřešila.

jasmina 25.09.10 21:14

„unconfirmed“ ma KAZDY mimo lidi z anglie, ameriky a canady (protoze tam banky umoznuji potvrdit adresu, jinde to neni mozne)

Stránka:  1 2 Další »

Reklama

 Váš příspěvek

Další podobná témata podle názvu


Reklama


Reklama