Notino otevřelo prodejnu ve Florentinu a my jsme byli u toho

Notino, e-shop s nejširší nabídkou parfémů a kosmetiky v Evropě, zrekonstruovalo a znatelně rozšířilo dosavadní prodejnu v pražském Florentinu. Jak obchod vypadá a co v něm najdete?

Moje parfémové prozření

První parfém, co jsem kdy měla, byl Hypnôse od Lancôme. Brzy mě ale omrzel a jeho těžká vůně mi začala vadit. Naopak La Vie Est Belle jsem od začátku zavrhla. Stejně jako jsem tou dobou tvrdila, že jediná role, ve které Julia Roberts byla „pretty“, je ve snímku Pretty Woman. O pár let později si mě získala hereckým výkonem po boku Meryl Streep ve filmu Blízko od sebe a já si konečně přičichla k „jejímu“ parfému. Nebyl vůbec tak sladký, květinový a vtíravý, jak jsem si myslela. A teď jsem si ho pořídila během otevření největšího prodejního prostoru Notino u nás.

Notino otevřelo novou prodejnu ve FlorentinuNotino otevřelo novou prodejnu ve Florentinu

Notino otevřelo svou největší prodejnu v Praze

Notino jsem dlouho hltala stejně jako nová čísla Respektu. Projížděla jsem stránky plné parfémů, slavných tváří a dokonalých produktových fotek. Představovala jsem si, jak asi voní ta a ta novinka. Teď jsem je konečně poznala na vlastní nos.

Kamenný obchod najdete v pasáži Florentinum, kde podstatně menší prodejna Notino byla již dříve. Prostor si vzalo pod svá křídla studio Kyzlink Architects. Najdete v něm přibližně 4 tisíce kousků, což je sice jen zlomek z aktuálních 55 tisíc, které jsou v online e-shopu Notino, ale kamenná prodejna má své výhody. K vůním si můžete přičichnout, vracet se k nim, přesvědčit se, že k vám přilnou. A zjistit dříve než za sedm let, že parfém La Vie Est Belle je jako dělaný pro vás.

Zuzka a Andy na slavnostním otevřeníZuzka a Andy na slavnostním otevření

Make-up pódium i diagnostika pleti

Kromě parfémů ve Florentinu najdete také pleťovou, dekorativní a vlasovou kosmetiku i bytové vůně. Významnou změnou je značná digitalizace prodejny umožňující novou dimenzi zážitku z nákupu. „Odjakživa jsme byli technologiím nablízku, začínali jsme jako e-shop. Nyní se snažíme digitální nástroje přivádět i do retailu. V souladu se světovými trendy zavádíme digitální obrazovky ve výloze i uvnitř prodejny a také některé další služby ve spolupráci s partnery,“ uvedl během otevření Jerôme Poussin, ředitel pro retail Notino.

Právě ve spolupráci se značkou Lancôme vzniklo unikátní make-up pódium, které nabízí mimo jiné i 45 odstínů make-upu. Pódium doplňuje digitální přístroj Shade Finder, který vám pomůže vybrat odstín na míru. Nově je v prodejně i technologie, která umožňuje diagnostiku pleti pomocí fotografií a speciálních senzorů.

Byli jste se už v nové prodejně podívat?

Autor: Zuzi

.

Témata článku

Nejčtenější