www.notino.cz

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 369 Další »
Parga 16.12.09 10:14

V neděli po půlnoci objednán jeden parfém, v pondělí v poledne druhý. Včera připraveno k osobnímu odběru. Chválím :wink:

Tana1112 21.12.09 16:16

Rychlá dodávka, perfektně zabalené, přidán vzoreček dle vlastního výběru. Jednička s hvězdičkou :D :D

kometka 22.12.09 00:13

Již několikátý obchůdek a vše v naprostém pořádku. Jen tak dál :D .

Atanera 12.1.10 14:24

Objednávala jsem dvakrát, rychlé dodání, vzoreček podle výběru, nízké ceny… Naprostá spokojenost.

Arome lilinka 3.2.10 19:47

Tak já jsem si dneska chtěla objednat vysněný parfém, ale bohužel co se nestalo. Když jsem se pokoušela dovolat tak mě paní či slečna neslyšela, já ji však jo.....a když jsem se pokusila zavolat ještě jednou (samozřejmě opět nic neslyšela) tak zavěsila s tímto „halo?......tak hlavně, že vás to baví“. Opravdu se takto nebavím, jen zkrátka nefungovalo spojení. To paní nenapadlo? Asi ne, a mě to otrávilo tak, že jsem objednala u elnina. Sice to stálo o něco víc, ale bez poznámek :D :lol:

Gep 9.3.10 09:43

za mne tedy ne

Nemohu si pomoci, ale já na parrfums raději nenakupuji. Buď mám smůlu, nebo nevím, ale pokaždé, když chci objednat, tak parfém uvedený jako skladem skladem nikdy není. A to dokáže člověka otrávit, když dva dny po objednání se nic neděje a poté přijde strohý e-mail, že parfém bude odeslán nejdříve za 5 pracovních dní. Takže mám jiné favoritní obchody.

Radek O. 9.3.10 11:25

GAP: dobrý den, můžete být prosím konkrétnější a říci mi o jaké produkty se jednalo a kdy tomu tak zhruba bylo? Již více než rok máme přímou online dostupnost zboží, takže stav co popisujete mne velmi překvapuje. Samozřejmě nikdy nelze vyloučit chybu, ale aby se stala u jednoho zákazníka takto po sobě, je velmi zvláštní. Pokud byste mi pomohla danými informacemi, mohli bychom stav prověřit a případně zajistit, aby se toto již neopakovalo.

Předem díky za odpověď

Radek Ondrášík
Parfums.cz

evevlyn 13.4.10 15:53

Dnes jsem zjistila, že parfums.cz zrušili možnosti kombinovat věrnostní slevu se slevou na kartu Renome deluxe. Ještě v březnu jsem objednávala vůni a věrnostní slevu jsem měla 5% (dosavadní nákupy za cca 20 tisíc) a slevu 10% na kartu Renome deluxe, takže dohromady 15%. Nelíbí se mi, že tato kombinace slev existovala u parfums.cz od jejich vstupu do Renome klubu, najednou (dle informací z bezplatné linky prý od minulého týdne) to zruší. A ještě další výtka - Renome ve vyúčtování zasílá i různé slevové kupóny a i v současně běžící akci v Renome zákazník obdrží los s okamžitou výhrou u partnerů Renome - já jsem např. dnes u Bati vytáhla los se slevou 100 Kč na nákup v parfums.cz. Chtěla jsem něco objednat, ale ouha, nastal problém, nemůžu současně zadat číslo karty Renome deluxe a zároveň číslo kodu z losu, protože nejdou kombinovat slevy (což chápu, na rubové straně losů je napsáno, že nelze kombinovat s jinou slevou)ale tím se mi ani nemohou načíst body na kartu Renome deluxe za nákup - dle info linky musím zpětně požádat na základě faktury přímo Renome o připsání bodů. Je to všechno postavené na hlavu. A to jsem se na podzim r. 2008 zúčastnila skupinové diskuse klubu Renome deluxe a na dotaz koho z obchodníků bych ráda uvítala v programu Renome jsem navrhla já právě parfums.cz a i ostatní diskutující se k mému návrhu přidali. Po roce se opravdu parfums.cz přidají do programu Renome a najednou udělají na věrné zákazníky a zároven členy klubu Renome deluxe takový podraz. Zdá se mi to nefér a pro příště si rozmyslím další nákupy

Radek O. 13.4.10 23:21

Dobrý den,

dovolte mi abych Vám vysvětlil změny, které provází klub RENOME a naší společnost. Do tohoto klubu jsme vstoupili loni na podzim v podstatě atak, abychom umožnili nákupy u nás s tím, že jsou členům RENOME připisovány body za nákupy a v případě členů tzv. DeLuxe klubu i příslušné slevy. Jelikož je integrace do systému nesmírně složitá, protože RENOME do této doby měl pouze členy, kteří provozují kamenné obchody a nejsou pouze internetovými prodejci (byť někteří z nich umožňují okrajově nákupy přes internet), bylo nutné mnoho funkcí teprve vyvinout.

Například kupony za vyúčtování v současné době nelze u nás uplatňovat, což je dáno právě tím, že RENOME nemá systém pro eshopy. Na tomto se nyní pracuje a v blízké době si bude moci každý vybrat, zda bude chtít poukazy z vyúčtování ve pro eshopy nebo pro kamenné obchody.

Druhou věcí byl stav ohledně slev. Jako DeLuxe zákazník víte, že mnozí členové klubu umožňují uplatnit slevy jen na omezený sortiment, nejde uplatňovat tyto slevy na zboží v akci a výprodeji a nelze tyto slevy kombinovat se slevami jiných věrnostních programů, které členové RENOME navíc provozují. Jelikož nejde mít ani u nás více věrnostních programů, protože výše slevy nemůže být nekonečná. Jako Deluxe zákazník máte standardní slevu 10%, což je o 5% více, než jste mohla získat v našem dosavadním věrnostním programu. Navíc v různých akcích získáváte slevy až 20%, tedy o 15% více, než jste mohla získat nyní. Omezení slev na jednu jsme museli nastavit proto, že při kombinaci slev RENOME+současného systémů jste mohla získat slevu bezmála 40% a to je více, než činí marže na parfémech se kterou eshopy s parfémy prodávají, prostě nelze prodávat se ztrátou.

Je třeba si také uvědomit fakt, že RENOME klub je primárně klub pro zákazníky kamenných obchodů. Nelze chtít po eshopu, který standardně nabízí výrazně nižší ceny, než obchody kamenné, aby měl i stejné slevy. A i přes tuto skutečnost u nás všichni členové RENOME získávají stejné slevy jako v případě kamenných obchodů, ovšem reálně nelze mít v internetové parfumerii plošné slevy až 40 %.

Každopádně je mi velmi líto, že se na toto díváte takto negativně. Stálo nás ohromné úsilí stát se členy RENOME a jsme rádi za to, že si nás zákazníci, stejně jako ostatní partneři vybrali na úkor FANNu. Je mi líto, že to berete jako nefér chování, protože díky tomuto úsilí u nás můžete nakupovat s výrazně větší slevou, než před naším vstupem do RENOME. Do tohoto klubu jsme šli i přesto, že jsme tím umožnili získat větší slevy než doposud a připravit se tak o nemalé části marží, bohužel nemůžeme prodávat se ztrátou, což se nyní nejednou dělo.

Omlouvám se tedy, že i přes lepší slevy, než jaké byly u nás k dispozici před říjnem loňského roku nejste spokojená. Není to z naší strany žádný podraz, jde pouze o sjednocení věrnostního programu s klubem RENOME.

Bude mne mrzet, pokud o Vás jako zákazníka přijdeme, bohužel beze změn, které integraci klubu RENOME přinášejí by se v tomto klubu žádná jiná parfumerie neobjevila, protože každá by musela výrazně změnit různé služby, věrnostní programy apod.

Věřím, že uvedené skutečnosti pochopíte a zůstanete nám věrná i v budoucnu.

S pozdravem

Radek Ondrášík
Parfums.cz

evevlyn 24.4.10 09:54

Dobrý den,

ráda jsem si přečetla Vaše vyjádření. Chápu, že nelze prodávat se ztrátou a pokud kombinací slev dosáhli zákazníci na Vámi zmiňovaných 40%, byla situace neudržitelná. I přes mé prvotní rozhorčení zůstáváte pro mě jedničkou při výběru internet.parfumerie a snad tomu bude tak i nadále. Jen mám ještě jednu menší výtku či podnět - ve srovnání s dřívější komunikací (rok a více zpátky) v posledních několika měsících vázne e-mail. komunikace, několikrát jsem psala dotaz, nedočkala jsem se reakce, ale při telefonickém dotazu jsem dostala pohotovou odpověď. Je zcela jistě obtížné zajistit při zvýšené poptávce 100% kvalitu komunikace, ale lehce se může stát, že by problém s e-maily mohl odradit nového potencionálního zákazníka.

Radek O. 24.4.10 18:28

Samozřejmě jsme rádi za každý podnět, který může vést ke zlepšení služeb apod. a je dobré, že vznikají zpětné vazby ať zde na foru, nebo jinou formou, kdy se zákazníci vyjadřují k tomu jak jsou spokojení, kde se objevují problémy, kde to trochu drhne, protože jen takto se s tím dá něco udělat.
Co se týká RENOME, pak tento víkend můžete v rámci DeLuxe víkendu ušetřit o něco více, než obvykle ;)

Co se týká emailové komunikace, pokud byste mi zaslala klidně i v soukromé zprávě Váš email, ověřím u nás, z jakého důvodu nedošlo k odpovědi, protože primární komunikace (email, telefon) má u nás velkou prioritu a jakékoli pochybení v tomto směru je velmi nepříjemné a v dnešní době dá se i říci neomluvitelné.

evevlyn 24.4.10 19:29

Zdravím Vás. Několik e-mailů jsem psala v období cca podzim - zima 2009, spíše listopad,prosinec…už si to přesně nepamatuji a v e-mailech to už nedohledám. Protože na e-mail nebyla reakce, volala jsem a to byla odpověď pohotová a komunikace bez problémů. Takže pro další dotazy jsem rovnou volila telefonní kontakt. Víkendové akce Deluxe jsem patřičně využila, pořád jsem váhala a doobjednávala, až z toho vzniklo několik objednávek a pošta bude chodit s několika balíky. A to akce ještě neskončila :wink: Jinak musím smeknout před aktualizací informací, týkajících se dostupnosti zboží, u některých vůní jsem si všimla, že již nejsou skladem a nechyběla informace o datu naskladnění. To oceňuji. A také rychlost odeslání zboží - v pátek dopoledne objednáno, odpoledne sms a e-mail o odeslání zboží. Pokud by došlo v budoucnu k případnému nedorozumění či problému v komunikaci (což doufám nebude) ozvu se zde na fóru nebo Vám pošlu SZ.

Radek O. 24.4.10 19:41

Pokud to bylo v období Vánoc, pak je to možné, jelikož i když jsme navýšili počty pracovníků, kteří se starají o klientský servis, tak zájem zákazníků byl tak velký, že jsme jej v nejmenším nepřepokládali. Jen pro představu v den s největším počtem objednávek jsme vyřídili přes 10000 objednávek (570 osobních odběrů v Brně a to samé v Praze, přes 800 emailů a bezmála 700 telefonátů). Zde musíme přiznat, že ne vše jsme zvládli tak, jak si představujeme.

Současný stav je více méně bez problémů. Aktualizace je on-line, takže pokud koupíte poslední kus, stav se okamžitě mění.

A jinak přeji příjemné rozhodování co si ještě dopřát ;)

evevlyn 24.4.10 20:29

Lámala jsem si hlavu, koukala jsem do mých objednávek z konce minulého roku, byly v listopadu, pak začátkem prosince, před touto víkendovou slevou v březnu, to vím, že jsem ani nevolala ani nepsala a rovnou objednala, takže to muselo být právě v těch zmiňovaných měsících, možná koncem října, když jsem váhala a psala dotaz zda bude dostupné 100 ml Armani Diamonds Intense…opravdu si to nevybavuji přesně a e-maily už nemám k dispozici. Při takovém množství objednávek chápu, že se nějaká chybička či šotek vloudí. Včera i dnes jsem měla možnost srovnání čísel objednávek, čísla pěkně naskakovala :shock:

S objednávkami jsem snad pro tuto akci skončila, zásobila jsem sebe i nejbližší, pokryla blížící se rodinná výročí , těch peněz naráz a chudák pošťák, když potáhne naráz 8 nebo kolik balíků :roll: No ale ještě akce nekončí, mám opravdu nad čím rozmýšlet :? a děkuju za přání

Sendy 6.8.10 23:56

Mně už podruhé přišel balíček bez vzorečku. Je sice hezké, že si jej člověk může vybrat, ale co je to platné, když tam není, trošku to kazí celkový dojem. Jinak zásilka dorazila rychle PPL, balíček byl zabalen pečlivě, faktura přiložena. Když jsem jen e-mailem upozornila, že vzoreček nedošel, obratem přišla odpověď, abych do příští objednávky uvedla, že mám nárok na jeden vzoreček navíc. Vím, stane se, jen je to škoda. Dnes mi přišel balíček z El Nino a vzorečky byly přiloženy dva kromě těch, které jsem si objednala. Já vím, je to maličkost, ale potěší a člověk se pak snadno přikloní k té druhé straně.

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 369 Další »
Váš příspěvek