www.notino.cz

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 369 Další »
Myskamauska 7.8.10 00:01

V elninu si můžeš vybrat vzorek?
Tak to slyším prvně. :roll:

Radek O. 7.8.10 12:40

Sendy: můžete se mi prosím ozvat na email: radek.ondrasik@parfums.cz není u nás obvyklé, aby vzorečky, pokud jsou i v objednávce, nebyly doručeny, proto mne dost zaráží, že se tak stalo u Vás hned dvakrát. Předem děkuji.

evevlyn 7.8.10 13:25

Od mého posledního příspěvku ke konci dubna jsem objednávala 5 parfémů, balíčky přišly opět perfektně zabalené, objednávka, komunikace e-mailem i telefonicky naprosto bezchybná a ve všech doručených balíčících byly jako vždy všechny vybrané vzorečky. Jak jsem již dříve psala, jsem v programu Renome a asi nějakým nedopatřením mi Renome za jeden nákup nenačetlo body na kartu, v objednávce a ve faktuře z parfums.cz je číslo karty správně uvedeno, již jsem Renome napsala e-mail se žádostí, číslem objednávky apod…, předpokládám, že Renome ve spolupráci s parfums.cz stav ověří a body načtou zpětně. Obchod chválím, jsem spokojená.

Myskamauska 7.8.10 19:36

Parfums.cz-všechno bezchybné s tím souhlasím.
Jen ty ceny se mě nelíbí,ve srovnání s jinými eshopy,jsou ceny VELMI vysoké a to i s přihlédnutím na to,že se pošta neplatí.

Sendy 11.8.10 07:55
Myskamauska píše:
V elninu si můžeš vybrat vzorek?
Tak to slyším prvně. :roll:

V ElNinu se dají vzorečky přibalit k balíčku, mám tam vzoreček za 17,– Kč podle procent slev, takže si jich podle výběru přihodím kolik chci, nejen pět, počet není omezen. No a pak mi dva poslali ještě navíc dle svého výběru.Tak.

Tanushka 16.8.10 20:29

Taky se mi ceny zdají na e-shop poměrně vysoké. Jako klad bych ale viděla věrnostní a množstevní slevy a poštovné zdarma, nicméně ceny i přesto mnohdy zůstavají nevýhodné…

kometka 18.8.10 21:04

V pondělí 16.8. objednáno a dnes 18.8. doručeno. Perfektně zabaleno a ani vzoreček nescházel. Jako vždy jsem spokojená :D .

sLenka 14.10.10 21:57

objednáno včera, dnes ráno pošta doručila… dostala jsem slevový kupon + sleva za nákupy , spokojenost …

Atanera 15.10.10 20:06

Velká spokojenost, včera objednáno, dnes balíček doručen. Vzoreček podle výběru, pečlivě zabaleno. Vše perfektní!

Renama 31.10.10 00:16

I na tento internetový obchod musím pět chválu. Rychlé dodání, k nákupu vzorek dle vlastního výběru, při stálém odběru věrnostní slevy, slevové kupony, neúčtují poštovné, mají i velký výběr kosmetiky, ceny příznivé.

maricka 2.11.10 09:47

Objednávala jsem sice v obchode www.jedenklik.cz, ale ten patří stejně www.parfums.cz, takže to napíšu tady.

V pátek večer jsem si u nich objednávala parfém, ale v neděli večer objednávku stornovala (kdyby bylo už pondělí ráno, objednávku nestornuji, protože vím, že balíček už je zřejmě na cestě a obchod by si dělal škodu s poštovným). V pondělí dopoledne mi tedy přišel e-mail, že objednávku stornovali, ale přesto dnes mi přišlo info o odeslání balíčku (a to prosím balíček odeslali už včera - dnes ho mám na poště!!!). Nestalo se mi to poprvé, kdysi se mi něco podobného stalo v jejich obchode parfums.cz . Takže se mi nelíbí, že se nemohu spolehnout na stornování a že toto zřejmě dělají buď schválně proto, abych si balíček přesto vyzvedla a tedy zakoupila, nebo mají binec v komunikaci mezi jednotlivými odděleními.

RoSa 2.11.10 10:13
maricka píše:
Objednávala jsem sice v obchode http://www.jedenklik.cz, ale ten patří stejně http://www.parfums.cz, takže to napíšu tady.V pátek večer jsem si u nich objednávala parfém, ale v neděli večer objednávku stornovala (kdyby bylo už pondělí ráno, objednávku nestornuji, protože vím, že balíček už je zřejmě na cestě a obchod by si dělal škodu s poštovným). V pondělí dopoledne mi tedy přišel e-mail, že objednávku stornovali, ale přesto dnes mi přišlo info o odeslání balíčku (a to prosím balíček odeslali už včera - dnes ho mám na poště!!!). Nestalo se mi to poprvé, kdysi se mi něco podobného stalo v jejich obchode parfums.cz . Takže se mi nelíbí, že se nemohu spolehnout na stornování a že toto zřejmě dělají buď schválně proto, abych si balíček přesto vyzvedla a tedy zakoupila, nebo mají binec v komunikaci mezi jednotlivými odděleními.

To mi nepřipadá nijak extrémně pohoršující - prostě si balíček nevyzvedneš… eshopy dělají horší věci… já bych naopak ocenila rychlost expedice :mrgreen: … ale je fakt, že se pak člověk asi cítí provinile, přestože to není jeho chyba…

maricka 2.11.10 10:45
RoSa píše:
maricka píše:
Objednávala jsem sice v obchode http://www.jedenklik.cz, ale ten patří stejně http://www.parfums.cz, takže to napíšu tady.V pátek večer jsem si u nich objednávala parfém, ale v neděli večer objednávku stornovala (kdyby bylo už pondělí ráno, objednávku nestornuji, protože vím, že balíček už je zřejmě na cestě a obchod by si dělal škodu s poštovným). V pondělí dopoledne mi tedy přišel e-mail, že objednávku stornovali, ale přesto dnes mi přišlo info o odeslání balíčku (a to prosím balíček odeslali už včera - dnes ho mám na poště!!!). Nestalo se mi to poprvé, kdysi se mi něco podobného stalo v jejich obchode parfums.cz . Takže se mi nelíbí, že se nemohu spolehnout na stornování a že toto zřejmě dělají buď schválně proto, abych si balíček přesto vyzvedla a tedy zakoupila, nebo mají binec v komunikaci mezi jednotlivými odděleními.
To mi nepřipadá nijak extrémně pohoršující - prostě si balíček nevyzvedneš… eshopy dělají horší věci… já bych naopak ocenila rychlost expedice :mrgreen: … ale je fakt, že se pak člověk asi cítí provinile, přestože to není jeho chyba…

Zase tak pohoršující to není, to je pravda, ale vadí mi, že musím před pošťačkou odmítat balíčky a vypadá to blbě. Nechci vypadat jako někdo, kdo si nechá zasílat balíčky a pak je odmítá nebo nevyzvedává :(

Renama 2.11.10 12:23
maricka píše:
Objednávala jsem sice v obchode http://www.jedenklik.cz, ale ten patří stejně http://www.parfums.cz, takže to napíšu tady.V pátek večer jsem si u nich objednávala parfém, ale v neděli večer objednávku stornovala (kdyby bylo už pondělí ráno, objednávku nestornuji, protože vím, že balíček už je zřejmě na cestě a obchod by si dělal škodu s poštovným). V pondělí dopoledne mi tedy přišel e-mail, že objednávku stornovali, ale přesto dnes mi přišlo info o odeslání balíčku (a to prosím balíček odeslali už včera - dnes ho mám na poště!!!). Nestalo se mi to poprvé, kdysi se mi něco podobného stalo v jejich obchode parfums.cz . Takže se mi nelíbí, že se nemohu spolehnout na stornování a že toto zřejmě dělají buď schválně proto, abych si balíček přesto vyzvedla a tedy zakoupila, nebo mají binec v komunikaci mezi jednotlivými odděleními.

Tohle se mi u nich tedy také stalo už 3×. Vždy mi ráno dojde sms a email, že můj balíček právě odesílají a za hodinu mi ho veze pošťák :roll: Dále by mě zajímalo, jak víte že jedenklik a parfums.cz mají něco společného= 1 firma. Protože další kdo tu ještě psal v jiném příspěvku zase píše že parfums,cz patří i parfíky - já jsem to nezjistila :conf:

maricka 2.11.10 12:37

Opravdu? Takže nejsem jediná? To je tedy binec… Asi to opravdu dělají schválně.

Jinak k tomu, že je to jeden obchod, se dá dojít snadno - jedenklik mají přesně to, co má parfums.cz a rovněž stránky jsou podobné, informační e-maily také. To, že je uveden jiný konktat, nehraje vůbec žádnou roli… nemohou mít totiž uveden stejný kontakt, pokud vlastní více než jeden e-shop se stejným zbožím. Jinak nedělejme si iluze, mnoho obchodů s parfémy jsou jedni a titíž..i elnino, xparfemy a další mají své malé vedlejší e-shopy. Jeden obchod je totiž onen hlavní, druhý mají proto, aby nalákali zase zákazníky, kteří jdou jen po nízkých cenách… Je to hold byznys a ani se jim nedivím, že to takto hodně obchodů dělá…já bych jim to nebrala :wink:

Stránka:  « Předchozí 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 369 Další »
Váš příspěvek