Shumukh

Značka:

Asgharali

Složení (neověřené)

Kategorie:

citrusově květinová

  • 29.01.12

Orientálna vôňa, je nositeľná, neobťažuje, je pre okolie príjemná. Nosila som ju celé leto, vo veľkých horúčavách /prichádzam do styku s veľa ľuďmi a v práci máme extrémne teploty/ :-D, dodávala mi sebaistotu. Je v nej cítiť citrusy-nahorklé šupky grepu, či citrónu, nejaké drevo. Ovocno-zeleno-drevnatá vôňa.

Nahlásit
  • 18.01.12

Nesladká, hořko-svěží citrusová vůně, kterou se postupně začínaly prolínat sladce cedrové tóny. Rozvoněla se vysloveně do nasládlé suché pánské cedrovky se špetkou strouhnuté grepové kůry......ovšem po mnoha hodinách se vrátila zpět ke svěžesti - tentokrát v podobě lehkého avivážového nádechu.

Nahlásit
  • 26.11.11

Svěží vůně plná šťavnatých plodů citrusů, je doplněná o santal který ji dodává na síle a „pikantnosti“. Ze začátku na mne působila pánsky, poté začala trochu sládnout a její konec připomínal spíše staré vyčichlé citrusové mýdlo. Každopádně výdrž má perfektní.
Kdyby zůstala na konci v podobném duchu jako na začátku, uvažovala bych o ní.

Nahlásit
  • 06.11.11

Svěží vůně ze zásady nemám ráda, nelíbí se mi, nesedí ke mě, vyjímkou je ovšem Shumukh - on totiž je i není svěží, jeho svěžest je zároveň hřejivá, je to perfektní vyváženost trpkosti, čistoty prášku na praní a mírné svěžesti , jsou tam ovšem složky, které nedokážu identifikovat ale činí vůni hrozně zajímavou, myslím, že je unisex a na muži si ji dovedu klidně představit. Kdyby nebyla vyprodaná tak už před půl rokem sídlí na mé poličce, jelikož první impuls při očichání vzorku byl - že něco takového nemám a nesmí mi tohle chybět, jak je to krásné a přitom nositelné kamkoliv což se u spousty orientálek prostě nedá říct. Můj horký favorit na letní nákup.

Nahlásit

Vlastnosti vůně Asgharali Shumukh

Suchá vůně
Sladká vůně
Chladná vůně
Teplá vůně
Mizerná výdrž (na kůži)
Superdržák (na kůži)
Mizerná výdrž (na oblečení)
Superdržák (na oblečení)
Slabá vůně
Silná vůně

Hodnocení parfému Asgharali Shumukh

Líbí se mi (49) 72%
 
Neutrální (16) 24%
 
Nelíbí se (3) 4%

Reklama


Reklama