Ach ta pošta...

porjk 17.7.19 17:25

Dcera mi včera podávala na poště cenné psaní. Nenapadlo mě jí instruoval, kolik že to bude asi stát. Přinesla mi lístek s cenou 159.- 8-O . Zítra tam mažu zeptat se, jestli nepoznájíí vlastní obálku na cenné psaní a považuji to za balík.

Frankie 17.7.19 19:09

Doporučuji vytisknout si ty dva obrázky a vložit do peněženky.
Balíčky neposílám.
Pak ještě podmínky pro cenná psaní.

alibi 17.7.19 20:43

@porjk člověk by řekl, že cenné psaní a doporučený dopis jsou jedny ze základních zásilek. Kdybych se ve své profesi neorientovala stejně jako ony, tak by mohli umřít lidi :poblion:

domenica 17.7.19 23:56
@porjk píše:
Dcera mi včera podávala na poště cenné psaní. Nenapadlo mě jí instruoval, kolik že to bude asi stát. Přinesla mi lístek s cenou 159.- 8-O . Zítra tam mažu zeptat se, jestli nepoznájíí vlastní obálku na cenné psaní a považuji to za balík.

Pokud je to vnitrostátní zásilka, vypadá to na zaslání jako EMS (číslo zásilky začíná na EE ?). Je to nepochopitelné, ale bohužel je fakt, že když podávám cenné psaní na jiných než obvyklých místech, ptají se mě někdy, jestli to podávám jako cenné psaní :oops: .

porjk 18.7.19 06:55

@domenica Ano, je tam EE. Teď mi to vrtá hlavou. Vždycky posílám v rámci státu. A obálka na cenné psaní je jejich požadavek na takovou službu. Tedy předpokládám, že když mám k tomu určenou obálku, Prahu snad každý zaměstnanec pošty zná,co naše hlavní město, bude to dost srozumitelné i nováčkovi za přepážkou. :think:

Frankie 18.7.19 07:22

Cenné psaní

chimaera 18.7.19 07:52

přehlédnutí, prosím ignorujte (obrázek smazat nejde)

chimaera 18.7.19 07:56

@porjk @domenica bohužel musím vždy zřetelně zmínit, co přesně za službu chci, i tam, kde mě už znají jak své boty…

Frankie 18.7.19 07:59

@chimaera
Klikni na obr. a v pravém dolním rohu se objeví koš.
Nebo ne?
Pak vyhoď mobil…

chimaera 18.7.19 08:09

@Frankie Ha, super:)) Děkuji za radu:)

(právě na tom mobilu jsem získala mylný dojem, že by ČP zlevňovala - no samozřejmě, že ne:D)

MagnolieS 18.7.19 11:06

@porjk Jsem zvědavá jak se k tomu pošta postaví, měli by ti vrátit rozdíl :think:
Já na ně také fůůrt nadávám, ale zaměstnanci na poště asi sami neví, kolikkrát mám víc info, než oni.
Jednou jsem posílala vzorky, nalepila známku, ale pak si to rozmyslela a nechala to poslat svoji spojku doporučeně, frajer na přepážce přelepil známku a naúčtoval plnou palbu kolem 50 8-O
Já naši aromajdu poprosila, at mi to fotne, až ji to dorazí no a ten skvost jsem poště poslala mejlem :lol: vrátili rozdíl.
Je fakt, že na tyhle akce mám v práci čas, kdybych kolem toho měla lítat a vyřizovat reklamaci osobně, vykašlu se na to …

porjk 18.7.19 12:11

@MagnolieS Jsem taky zvědavá. Ne, že bych pošla hlady, kdybych to nezkusila, ale myslím, že zrovna pošta, chlubí se tím, co vše dokáže, je příklad neschopnosti. Několikrát jsem se o tom přesvědčila na vlastní kůži. A navíc už léta razím názor, že je třeba se ozvat. Jinak je bláhové se domnívat, že se služby zlepší samy.

domenica 18.7.19 15:52

@porjk
Určitě se ozvi. A dej pak vědět, jak to dopadlo. :-)

porjk 18.7.19 19:41

@domenica No, jsem zas o něco chytřejší. :-? Děvče u přepážky reklamací mě vyslechlo a vysvětlilo, že to mám na lístku poznačené tím EE, jak jsi mi tu napsala. Ptám se proč jsem to v ceníku nenašla a částka odpovídá doručení balíku. Ona na to, že neví a neví ani, jak mi pomoci. Ptám se tedy, kdo by to na pošte mohl vědět. ( když oddělení reklamací netuší). Poslala mě k jiné pracovnici. Té jsem všechno opakovala a ona opakovala totéž, co slečna předtím. A prý, jestli vím, kdo tu obálku přejímal. Já, že to teda fakt netuším a volat dceru ke konfrontaci nebudu, stejně by asi paní nepoznala. Takže to je pak těžké, zarmouceně pravila slečna, ale zas mám jistotu, že takto odeslané psaní bude u adresáta hned druhy den. A nato začala v počítači zjišťovat,jestli tomu tak je. To mě už rozzlobila a říkám jí, že to snad není třeba hledat, když to bylo odeslané v pondělí, dnes je středa a oni si zvedli za spěšné doručení cenu trojnásobně. Holka se potila, vrtěla hlavou, že ji to je líto, ale stále nevěděla, co dál. Já už spěchala na autobus, tak jsem odmítla její navrh, abych to zkusila v druhem patře … Jen jsem se zeptala, jestli jí osobně přijde tak docela košer zvednout cenu na trojnásobek a zákazníkovi nevysvětlit důvod ani se nezeptat, zda to tak chce. Znovu se mi dostalo stejně odpovědi. Nevim.
Velmi poučné. Na poště zaměstnanci nemusí znát svou práci, ale asertivitě se učí asi dobře. Propříště ještě požádám paní u přepážky, aby se mi představila a možná si ji i vyfotim. Jeden nikdy neví, kdy se to muže hodit. Sakra, ted mi tu chybí výstižnej smajlik .

chimaera 18.7.19 20:26

@porjk Jestli má @MagnolieS tu adresu, zkus to ještě mailem, třeba se aspoň tam chytnou trošku za nos 

Stránka:  « Předchozí 1 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 Další »
Váš příspěvek