Co vás dneska (parfémově) namíchlo?

cayZ 24.6.22 13:33

Ani Aliexpress by sa nemusel hanbiť za taký sklad fejkov

lilithc 24.6.22 14:41

@cayZ 989,– Kč Za kus? No to teda.....je láce. :-)

Lili1105 28.6.22 17:26
@frangipani_romana píše:
Ani ne nakrklo, ale spíš překvapilo: dělám si objednávku na německý Douglas, chtěla jsem si přečíst popisek k jednomu produktu a dostala jsem se tak k českým cenám…tak ehm. :(

Chanel Hydra Beauty fluid před slevou v Německu 1.315, po slevě 1.096 Kč, jako dárek 2×5ml Chanel No.1
u nás: https://www.douglas.cz/…-krem-076763?…

Tak jsem ještě rozklikla namátkou Chanel Coco Mademoiselle parfum 7,5 ml
Německo: 2.920 Kč před slevou, 2.337 Kč po slevě
u nás: https://www.douglas.cz/…akonu-192387 8-O :pudl:

Plyne mi z toho potěšitelná zpráva, že naše životní úroveň je o cca 30% vyšší, než občanů Německa. Nebo.......nebo ne? :think:

No tak ja som tak posledne s veľkou verbou išla do Fann, kúpila som tam 2 parfumy a reku idem ešte do Douglasu, kúpiť si niečo nové, dobré, niečo objaviť.. Ale ako :roll: .. keď som zbadala tie ceny, tak jediné na čo som sa zmohla bolo, že som predavačke „ukradla“ podpultovku od Arsova a prášila som preč.. :lol: :lol: Ako nič v zlom ale Douglas je hrozne drahý.. Škoda, že jediný má taký bohatý výber značiek..Aspoň teda u nás..

Včera - ale ne, nenamíchlo, spíš pobavilo, ale odešla jsem bez nákupu… Sephora Letňany, obsluhovala mne nějaká mladá kočka, poučovala mne o parfémech, jsem zvyklá a držím kušnu.

Ale já jsem přišla kvůli krému Chanel, já to prostě furt nechápu, ty jejich výrobky, už jsem si koupila gel na oči, ale nemůžu se rozhodnout o krému. Říkala jsem si, že by mohly být holky po školení, jsou to novinky, a mohly by něco vědět. Prodavačka byla úplně suverénní, furt mlela, mne teda zajímalo pouze u dvou konkrétních výrobků, jestli jsou to krémy nebo báze či séra, prostě z těch popisků to nejde určit a jaký je mezi nima rozdíl.
Slečna sice vůbec nic nevěděla, ale rozhodla se, že mne umlátí, huba jí jela, vymýšlela si kraviny…až jsem se nakonec rozhodla položit přímou otázku: „Dá se tento Camellia water cream použít namísto normálního hydratačního krému, jako samostatný a finální produkt a na to už nic dalšího?“
A holka nezaváhala: „No, je to taková voda…nebo krém…a navíc obsahuje…jak bych vám to řekla česky…camélia…prostě heřmánek! Navíc obsahuje výtažek z heřmánku, takže vám to tu pleť i zklidní!“

No, tak jsme došli. :-D

porjk 29.6.22 08:32

@frangipani_romana pro zaměstnavatele úplně terno! :)). Bohužel ty produkty kolikrát nezná ani distributor. Viz návody a popis na výrobku. Natož pak personal na prodejně.
Nemám to ráda, mě ty snahy z obchodů spíš vyhání, než povzbuzují k nákupu. Vím, že to ty holky dělat musí, ale nechápu ten systém. Všude samoobslužný prodej, ale nenechají tě v klidu vybrat.

@porjk To já chápu, že jsou zákaznice, které potřebují poradit, rozhoupat k nákupu. Jen ať se holky snaží.
A vůbec mi nevadí, když si čte popisky z obalu nebo prospektu, vzhledem k tomu, že to prodává, předpokládám, že si to dá do souvislostí s tím, co ví o ostatních výrobcích, a řekne jí to víc, než mně.

Ale když už potřebuje lhát, protože nechce ukázat, že neví, tak by to měla dělat sofistikovaně - pochybuju, že zákaznici, která si jde koupit krém za dvojku, přesvědčí tím, že je tam „heřmánek, který zklidňuje“.

Mne spíš pobavilo, že dívka neznala kamélii, to bych bývala řekla, že takový dospělý člověk ani neexistuje. :D
A pak taky to, že ten Chanel je na té kamélii postavený, odjakživa, kdo se kdy jen otřel o Chanel, přečetl jediný článek, nechrápal na školení…tak to ví. I když je povoláním soustružník nebo jaderný fyzik. :D
slečna teda evidentně včera spadla na Zem z galaxie, kde roste jen heřmánek. :D

Jinak já když už potřebuju mluvit s prodavačkou, tak si vybírám - a teď budu tedy brutálně nekorektní - mladé Ukrajinky. Oni je bohužel v těch parfumerkách zatím moc nemají, ale měli by je nabrat. Ty holky co jsou tady se strašně snaží, většinou jsou to takové ty chytřejší kočky, světaznalejší, jsou našprtané, příjemné, ochotné… já to mám ráda, když někdo dělá práci poctivě.

chavah 29.6.22 10:13
@porjk píše:
@frangipani_romana pro zaměstnavatele úplně terno! :)). Bohužel ty produkty kolikrát nezná ani distributor. Viz návody a popis na výrobku. Natož pak personal na prodejně.
Nemám to ráda, mě ty snahy z obchodů spíš vyhání, než povzbuzují k nákupu. Vím, že to ty holky dělat musí, ale nechápu ten systém. Všude samoobslužný prodej, ale nenechají tě v klidu vybrat.

Jak se ke mě blíží asistentka s obligátním mohu Vám nějak pomoci,tak jí poděkuji, že až budu potřebovat, tak to učiním.Asi před měsícem jsem si prohlížela pekelně drahý bělící krém od Sisley.Ptám se, zda je možné ve složení najít bělící složku a její zastoupení v %.Znalkyně a rádkyně mě nejprve poučila, že krém je tedy velmi drahý (patrně moje taška od LV budila dojem chudáka),zadívala se do popis a pak začala číst, co je na etliketě - water, glycerin…atd.Bezradná.Pak zavolala kolegyni, pak vedoucí ( jak dědeček tahal řepu…).Až najednou si oddechly - prý bělí ta řasa uvnitř.Tak se táži dál, kolik jich tam je a co to způsobuje? Peeling, změnu pigmentace či jinak?…pak už jen ticho.Nad krémem za 10+ tisíc.Prodávají sortiment, o kterém vůbec nic nevědí. V oboru dekorativky to možná mají dámy zmáknuté, protože se v práci každý den líčí, se znalostmi péče je to tristní.A v Douglasu ale i všech kamenkách jsou ceny nehorázně vysoké.Přijdu do nich a je v nich prázdno.Nechápu, jak mohou být ziskové.A ještě bude, protože poměr jejich cen a nastávající zdražování nebude ve prospěch zbytných výdajů.

otakara 29.6.22 10:36

@frangipani_romana obdivujem to, že to ustojíš a vydržíš hovoriť len tak neutrálne a opatrne, to všetka česť, pretože niekedy je ťažko odolať a nedať najavo, že vlastne toho vieš ďaleko viac ako predavač, @porjk
pre mňa je dobrá komunikácia s predavačom vtedy, ako sa dokážeme rozprávať
to je ako s doktorom, síce nie som doktor, ale viem toho celkom dosť - nie však len z netu, prakticky celý svoj život si dohľadávam informácie z rôznych zdrojov, radím sa, zaujímam sa. Ak však idem ku svojej doktorke, nešprtám sa/nepoučujem a nevyvyšujem sa nad akademicky vzdelanou osobou :klaun: :klaun: veď načo
mladé predavačky, to :potlesk: - treba nechať vyprávať :-D :-D :-D

@otakara No, možná si o mně myslí, že jsem de*bil (teď myslím v medicínském ohledu) a že nechápu, protože stojím, mlčím, čumím a shovívavě se usmívám…tak možná proto si troufnou krmit mne těma blbostma. :D
Pravda teda je, že většinou fakt nechápu..... :D :D

@chavah Já myslím, že je živí všechno mimo prodejny - redistribuce značek na malé prodejce, e-shop, sdílení zákaznické sítě s jinýma značkama…
Ale asi jim moc hej nebude, jak koukám na německý Douglas v poslední době, tak nestačím valit bulvy, co prodávají: https://www.douglas.de/…prozent/0523?…

Donedávna tam ještě hadry neměli, teď už přidali i bundy Schmuldewelda ve slevě. Stává se jim z toho Zalando-Lounge.

Oni vědí, že ty kamenné prodejny mají smysl, lidi si to tam přijdou zkusit, namazat se…a pak si to koupí na e-shopu. Tak se je snaží stáhnout na svůj eshop a ještě tam z nich vytěžit max. A třeba Chanel, Dior a Babor tam vždycky koupím úplně nejvýhodnějc.

Už nechci, aby se tady mluvilo o Douglasu apod., protože tam pak lezu a podle toho to vypadá: na DE Douglasu mají Lancomy s 50% slevou… :pudl: :pudl:
https://www.douglas.de/…cht/b0114_12

porjk 29.6.22 12:56

@chavah teda, kdyby ta prodavačka dělala v železářství, tak to snad ještě pochopím. Co je na kleštích zajímavého… ale už jen jako ženská bych se o produkty v kosmetice a parfemech zajímala. Než se nudit v prázdné prodejně. Taky předpokládám, že se tam nechávají zaměstnat holky, kterým to zboží není lhostejné.

@porjk Cha! Já dělám v železářství a to bys viděla! :D

@chavah píše:
Znalkyně a rádkyně mě nejprve poučila, že krém je tedy velmi drahý (patrně moje taška od LV budila dojem chudáka),

Tohle mne teda vždycky překvapí - jak kdyby pak měl následovat hodinová přednáška o výhodách a vývoji tohoto produktu a zkoušení na vlastních sliznicích a prodavačka se ptala „a opravdu to chcete absolvovat a ztrácet tím můj drahocenný čas, který bych mohla strávit lelkováním mezi regály a probíráním seriálů s kolegyněmi?“ :D

Ale je to úplně všude, čekala jsem v LV ve Vídni až mi zabalí zaplacenou kabelku, tak říkám prodavačce, že bych se podívala na voňavky, že mne zajímají ty jejich nové čisté parfémy v těch krásných flakonech. A ona taky „Ale to je velmi drahé!“ Já myslela, že jí nerozumím - jako když tam přijde zákaznice, která ví o tak okrajovém sortimentu, ví, jak to vypadá a zrovna tam taky nějakou kačku nechala… tak asi bude taky informovaná o tom, kolik to stojí? :D Pak jsem si říkala, že jsem asi vypadala, že mne ten nákup finančně vyčerpal na dlouhou dobu, že jí mně bylo líto, styděla jsem se říct si o vzorek. :D

Mně přijde, že ty prodavačky to říkají, když jim samotným to přijde drahé - jakože nad jejich poměry, že ony by za to ty peníze nedaly. Protože jinak by přece měly být rády, že tam mají hejla na předražené krámy, ne?

porjk 29.6.22 14:28

@frangipani_romana :lol: To čtu ráda, že i tam lze nalézt znalou ženu. Tím spis bych ji čekala v dámskému sortimentu.

Stránka:  « Předchozí 1 1005 1006 1007 1008 1009 1010 1011 1012 1013 1014 1015 Další »
Váš příspěvek