Doporučené a nedoporučené obchody

Stránka:  « Předchozí 1 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 18 Další »
gabra771 27.12.12 18:40

@Glorini Dívala jsem se na tento obchod, nikdy jsem v něm nenakupovala, ale připadá mi, že mají omezený výběr, no a ani cenově mi nepřipadá zvlášť extra výhodný (porovnávala jsem s parfémy, které jsem objednávala jinde). A nikde jsem v obchodních podmínkách nenašla cenu za poštovné - a to se mi opravdu nelíbí… :?:

Glorini 27.12.12 18:44

Já tam našla vůni, která se mi líbí, ale spíš počkám, až bude jinde… Také s tímto obchodem nemám zkušenosti.
Dost kupuju na vune-parfemu.cz; x-parfemy.cz a parfums.cz; také elnino.cz

gabra771 27.12.12 19:06

@Glorini Také nakupuji jenom v ověřených obchodech… :mavam:

Glorini 27.12.12 19:17
@gabra771 píše:
@Glorini Také nakupuji jenom v ověřených obchodech… :mavam:

A kde nejraději? :mavam:

gabra771 27.12.12 19:22

@Glorini Elnino, Xparfémy, Vůně parfémů, Jeden klik, Parfums, Parfémy-sp. :mavam: A jakou vůni sháníš?

marly 03.01.13 10:13

sergelutens.com

Píšem to sem, lebo neviem, kde inde…
Máte niekto zlé skúsenosti s online nákupom na www.sergelutens.com?
Mne prekročili dodaciu lehotu 30 dní - platbu si stiahli, parfum neodoslali a tvária sa, že chyba je na strane UPS, hoci podľa trackovacieho čísla bola zásielka len elektronicky vytvorená v systéme UPS, bolo jej pridelené číslo, ale do UPS doručená nebola.

Napísala som, že podľa článku 5. 3. ich obchodných podmienok odstupujem od zmluvy. Už sa neozvali.

Takúto skúsenosť nemám iba ja, ale ešte jedna slovenská aromáčka, ktorej takisto zásielku nevyexpedovali, len jej ešte neuplynula 30 dňová lehota - čaká ešte „iba“ 20 dní.

Viem, boli sviatky, ale takýto postup nie je v poriadku ani náhodou.
Ak máte niekto rovnakú skúsenosť, prosím, napíšte to sem alebo mne do SZ.

Vďaka!

mmija22 03.01.13 10:28

@marly

Podobnú skúsenosť v podobnom období som mala na prelome rokov 2010 a 2011.

Objednávala som (asi) 7.12.2010 - vtedy to bolo v akcii bez poštovného a s pieskovaním ľ znakov zdarma na 75 ml flakóny.
Zásielka mi prišla 13.1.2011.

Obchodné podmienky vtedy nemali (ak si dobre pamätám) na internete vypísané takým sofistikovaným spôsobom. Platba sa vždy z karty strhla pri zadaní objednávky. DHL číslo zásielky som ja od nich nikdy (3×) nemala.
Na e-maily odpovedali horko-ťažko na 5. - 7. deň.
Vtedy som už skoro v duchu oželela danú investíciu a pravdu povediac, odvtedy som nenakúpila a ani sa už nechystám.
Nielen z dôvodu, ktorý súvisel s touto zásielkou.

  • Citovat
  • Nahlásit
marly 03.01.13 10:46

@mmija22 Ďakujem, mmija. Mne je v princípe jedno, že vôňa už nebude darčekom na vianoce - ale nemám ani najmenšiu chuť prísť o peniaze. Tak to ma teší, že Ti to napokon poslali.

Zároveň som zdesená z ich štýlu komunikácie. Kontakt s verejnosťou má na starosti akási šťanda, ktorá ani len neovláda pravidlá francúzskeho pravopisu, o schopnosti riešiť takéto problémy s oneskoreným dodávaním ani nehovorím…
Sklamanie na plnej čiare…

mmija22 03.01.13 11:50

Ešte pre doplnenie:

Zmena systému prideľovania vzoriek a (alebo) miniatúr k nákupu bol jeden z prvkov, ktorý sa mi prestal páčiť.

Cenotvorba 75 ml flakónov na US trhu ma tiež dožrala (do US sa nechystám, ani tam Lutensa nakúpiť, ale pripadá mi to ako výsmech).

Potom, 3.11.2012 vo vlákne Serge Lutens napísala čudnú skúsenosť Pafqua - o overovaní adresy - zaslať kópiu občianskeho a/alebo pasu a/alebo údajov z karty a podobne.

A definitívne som skončila (a odhlásila newsletter) niekedy približne v polovici novembra, keď mi napísali (asi systémovo generovaný mail) o tom, že prešli na nový zákaznícky systém a že moje konto u nich už neexistuje (neprenieslo sa do nového zákazníckeho systému, stratila sa/nepreniesla sa história mojich objednávok) a ak chcem, mám sa prihlásiť nanovo.

Tak som teda nechcela a finito.

  • Citovat
  • Nahlásit
alin 03.01.13 22:07

NEODPORÚČAM s veľkými písmenami e-shop www.sergelutens.com

Mám s nimi 2 negatívne skúsenosti. Jednu staršiu a jednu čerstvú. 10.1. odstupujem od zmluvy, pokiaľ zásielka nedorazí (čo je nepravdepodobné, lebo ju ani neodoslali) a budem sa naťahovať o peniaze. Moju objednávku pripravujú na odoslanie od 10.12. a na moje otázky týkajúce sa odoslania odpovedajú sústavne štýlom „problém riešime“. Riešia takto 2 týždne, ale do dnešného dňa ich nenapadlo vyriešiť to jednoducho tak, že by tovar odoslali kupujúcemu.

wendulka29 01.02.13 21:18

Doporučuji nákup na www.meinduft.de, mají celkem zajímavou nabídku vůní, poštovné k nám je od 130 eur zdarma, prodávají i vzorky. K nákupu dostanete podobně jako na ALZD tři 4-eurové vzorky zdarma dle vašeho výběru jen s tím rozdílem, že zde je nevyplňujete do poznámky v objednávce, ale až po jejím uskutečnění do Kontaktformular, kam vepíšete číslo objednávky a seznam Probewünsche.
Jinak já jsem objednala v úterý 29.1. pozdě odpoledne, hned následující den jsem obdržela e-mail s číslem zásilky pro sledování. Doručena mi byla dnes, tj. 1.2., takže je to fofr :palec: . Zásilka je sice odeslána prostřednictvím DHL, ale podobně jako u ALZD ji v Chebu přebírá Česká pošta a doručuje ji jako obchodní balík ze zahraničí na podpis. A i když bylo tentokrát na balíčku uvedeno zcela zřetelně moje telefonní číslo, myslíte, že se snad balíkář dopředu obtěžoval s voláním, kdy bych ho měla čekat :roll: ? No to už ovšem nesouvisí s tímto obchodem, ale zkostnatělostí České pošty.

gabra771 04.02.13 15:16

@alin Tak přeji hodně štěstí a pevné nervy!  :mavam:

alin 04.02.13 15:56

@gabra771, zásielku mám už doma.

gabra771 04.02.13 16:21

@wendulka29 Ohledně pošty - mně se již několikrát stalo, že mi pošta psala informaci o dodání balíčku, no a přitom už jsem ho dávno obdržela. No holt naše pošta… Zdražuje, ale nezkvalitňuje… :mrgreen:

therion 08.02.13 12:38

@wendulka29 Dá sa platiť aj na dobierku? Ja totiž nerád platím vopred :roll:

Stránka:  « Předchozí 1 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 18 Další »
Váš příspěvek