www.notino.cz

Frankie 13.7.20 11:46

Vyslovuji Notinu druhou „arcipochvalu“ za výborné vůně značky Just Jack a že se rozhodlo je prodávat.
Byly to dva nákupy.

xxx

Bohužel 2 ze tří největších a nejznámějších zahraničních parfémových serverů doposud odmítly vzít značky Jenny Glow a Just Jack do své databáze a jeden z nich dokonce uvalil zákaz.

Frankie 13.7.20 12:41

Summer Black Friday
Letní slevová párty začíná!
Produkty TOP značek nyní nakoupíte o 20 % levněji s kódem notino

https://www.notino.cz/black-friday/?…

Jitka77 20.7.20 16:37
@Radek O. píše:
Dobry den, v soucasne dobe u nas nekoupite produkty vybranych znacek. Je to z toho duvodu, ze jsme se dohodli na zcela novych podminkach distribuce a produkty techto znacek budeme nakupovat pouze od jednoho dodavatele. Obrovskou vyhodou je to, ze budeme mit kompletni sortiment techto znacek a nevyhodou je to, ze pred navezenim novych produktu a jejich opetovym prodejem, musime vyprodat stare zasoby, pripravit zalistovani apod. takze po nejakou dobu nebudeme produkty techto znacek prodavat.

Je už známý nějaký časový rámec, kdy se zmíněné značky (Guerlain, Bvlgari, Givenchy…) Na Notinu opět objeví?

Radek O. 21.7.20 08:57

Dobrý den, bohužel nám to trošku komplikuje léto a dovolené kolegů, ale v září by měly být již zpět.

juicypear 21.7.20 16:09

To je teda přístup k zákazníkům na infolince, to teda koukám.
Teď jsem tam volala, že jim už dva dny nefungují řádně jejich internetové stránky, konkrétně po přihlášení nefunguje sekce Moje objednávky, kdy se mi po snaze o rozkliknutí aktuální objednávky nic nezobrazuje - normálně tam vidím celou objednávku a můžu si posunout datum vyzvednutí objednávky.
Slečna na infolince mi ihned sdělila, že nic takového neevidují, tak jí říkám, že asi volám první, ať to prověří. No, prý to mám vyfotit a poslat písemně, nechápu, proč jim to nestačí telefonicky, na co teda ta infolinka slouží, to by mě teda zajímalo.
Kruciš, kruciš. :cert:

Frankie 21.7.20 16:56

Na zkoušku jsem se odhlásil a přihlásil a všechno funguje.
Tedy ve smyslu, že vidím své minulé objednávky do aleluja.
Avšak aktuálně nic objednáno nemám.

Ovšem stejně je něco v nepořádku.
Just Jack Adventure fH a Silver Cliff jsou vyprodány… :pudl:

Nelly 918 21.7.20 17:08

@juicypear mě to také funguje normálně

Phalaen 21.7.20 17:09

Mně také historie objednávek funguje. Bohužel :cert: .
To jsem snad ani vidět nechtěla 8-O :andel: .

Jinak k infolince…za sebe nemůžu říct půl slova. Když jsem volala s problémem, dotazem, nebo aktivně kvůli špatnému popisu na stránce :-D byla jsem vždy odbavena ke vší spokojenosti. Jednou mě slečna poprosila o print screen problému, to mě zas tak neobtěžovalo…

JosefKamil 21.7.20 17:51

Taky vidím všechny svoje objednávky.

chimaera 21.7.20 18:16

@juicypear Ráno jsem posouvala datum vyzvednutí (a fungovalo to bez problémů), ale to Ti asi nepomůže, že? Nejspíš jde o to, že ajťáci potřebují víc informací, třeba z kterého prohlížeče Ti to nefunguje - ovšem dovedu si představit, že slečna na infu se možná moc neobtěžovala to laskavě a mile vysvětlit a lehce zpruzeně Tě nejspíš jen „přeposlala“? :think:

juicypear 21.7.20 20:06

@Frankie @Nelly 918 @Phalaen @JosefKamil @chimaera

Jste zlatí, všem Vám moc děkuju za reakce. :srdce:
A vítězem se stává … Lea!
Po jejím příspěvku mě teda napadlo místo mého obvykle zapnutého Google Chromu spustit Mozillu a světe, div se, najednou to šlo. Jsem teda pako, že mě to nenapadlo, zřejmě jsem to minule dělala - to posunutí data vyzvednutí - v práci a tam používáme Mozillu.
Hurá, problém vyřešen.

Slečna na infolince opravdu milá nebyla, ale to jsem holt zrovna asi neměla štěstí.

Ještě jednou všem díky. :-)

@juicypear píše:
To je teda přístup k zákazníkům na infolince, to teda koukám.
Teď jsem tam volala, že jim už dva dny nefungují řádně jejich internetové stránky, konkrétně po přihlášení nefunguje sekce Moje objednávky, kdy se mi po snaze o rozkliknutí aktuální objednávky nic nezobrazuje - normálně tam vidím celou objednávku a můžu si posunout datum vyzvednutí objednávky.
Slečna na infolince mi ihned sdělila, že nic takového neevidují, tak jí říkám, že asi volám první, ať to prověří. No, prý to mám vyfotit a poslat písemně, nechápu, proč jim to nestačí telefonicky, na co teda ta infolinka slouží, to by mě teda zajímalo.
Kruciš, kruciš. :cert:

Protože ona nemůže vidět, co přesně na obrazovce vidíš a ani není IT podpora, aby s tebou řešila detaily a ty nejsi IT specialista, abys jí to chování přesně popsala. Potřebuje přesný detail - co vidíš, jaké prvky se ti ne/zobrazují oproti normálu, na jaké adrese, přes jaký prohlížeč… Když jí uděláš print screen, tak to pošle do IT a oni si to zanalyzují a vědí.
Informace po telefonu „nefunguje mi rozbalení objednávek“ je něco jako do servisu po telefonu oznámit „mám červenou Škodovku a nestartuje mi.“
Snad to není újma to pro nikoho udělat print screen a pomoct tak oblíbenému e-shopu. Vsadím se, že operátorka slušně požádala. :kytka:

chimaera 22.7.20 08:03

@frangipani_romana Romi, já se zase vsadím, že kdyby byla operátorka krapet laskavá, vstřícná a empatická, kdyby řekla aspoň: „promiňte, je to možné, ale potřebuji víc informací a pak je přeposlat dál, abychom se na to mohli podívat“ - tj. hned nenegovat informaci a aspoň stručně ozřejmit, proč potřebují něco navíc; kdyby zkrátka nejednala tak, že se Lenka naštvala a napsala sem, Lenka by to nedělala, není žádná samovytáčecí fúrie… Spíš si myslím, že to už muselo být..:D

Na obou stranách drátu mohou být různí lidé, ale profesionál(ka) by to měla vědět a přizpůsobit tomu svoje chování.
Bohužel mi přijde, že poslední dobou je čím méně profesionálů a vůbec lidí, kteří chtějí být na svůj pracovní výkon hrdí, když už jím tráví třetinu života, chjo :think:

(Máme v baráku pana správce, který, ať přijdu s jakýmkoliv problémem - ve sklepě nám kape voda ze stropu, nefunguje domovní zvonek, do vany teče žlutá voda - na všechno odpoví jen „to není možné, nám to tak nedělá/my takový problém nemáme“. Posílám už jen chlapa, toho vezme vážně hned.)

Radek O. 22.7.20 09:59

Dobrý den, přestože by šlo zjistit, zda byla operátorka dostatečně vstřícná, laskavá a emapatická dělat to nebudu. Pokud je na konci zákazník nespokojen, bylo to špatně a zřejmě mohla věc řešit trošku jinak. Někdy je to o detailech v komunikaci.

Na druhou stranu v případě, že nám hlásí zákazníci problémy, potřebujeme většinou více informací, než jen často strohý popis. Někdy detailnější informaci o tom, jaký použivá systém, prohlížeč, co to reálně dělá. Někdy pomůže snímek obrazovky apod. Protože to jsou detaily, které často určují, zda jsme schopni problém nějak nasimulovat, protože pokud to není plošný problém, kdy nejede web jako takový, tak těch kombinací je nekonečně množství.

Tímto se omlouvám, že ta pomoc a hovor neproběhl lépe a věřím, že to bude příště lepší. Zároveň chci poděkovat za snahu chybu nahlásit, protože to pak pomáhá ostatním uživatelům. I z toho mála co jsem si tu přečetl lze usoudit problém s určitým prohlížečem, takže se na to zaměříme.

@chimaera Je to tak, ani si nemyslím, že by @juicypear byla nějak „hnusná“, jen jsem se pokusila vysvětlit, že sdělení, které jde „po drátu“ může být zřetelné jen jedné ze stran. Několik let spolupráce s helpdesky a programátory webů mne naučilo, že to, co laikovi může být zřejmé jako „na stránce o firmě se špatně zobrazuje graf“ může mít sto příčin a ten, kdo to umí opravit, to z takového hlášení prostě nepozná. Chce to vstřícnost na obou stranách. :strawberry: :strawberry:

Jinak máš ale pravdu, že co se dnes za lidi ocitá v zákaznických službách, to se blíží pověstným domovnicícm za komunismu. :pudl: Zrovna nedávno jsme se s kamarádkou smály, v jedné firmě mají novou recepční, nafučený obličej, neochotná, otrávená, nezdraví,neodpoví na pozdrav ani když ji pozdraví někdo o 30 let starší, kouká upřeně do papíru a zvedne hlavu, až když člověk přistoupí přímo k ní… :D
Tak jsme vymyslely, že dáme řediteli firmy placené personální poradenství, že kdyby té dívce otočili židli zády ke dveřím, že by se jejich úroveň zákaznické spokojenosti rázem zvedla o 50%. :lol:

Stránka:  « Předchozí 1 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 Další »
Váš příspěvek