www.notino.cz

@Radek O. Tohle zase třeba oceňuju, že sám jednatel velké firmy si najde čas a zájem řešit názor zákazníka - odtud vychází ta úroveň zákaznického servisu.

juicypear 22.7.20 10:43

@Radek O.

Děkuji za omluvu, to potěší.

chimaera 22.7.20 11:34

@frangipani_romana @Radek O. Určitě všichni myslíme to samé :hug:
Jako dlouholetá vedoucí vím, že není jednoduché (zvlášť dnes) sehnat lidi, kteří by i práci, která není vyloženě prestižní, považovali za poslání - jak taky, když ani neznám moc lékařů, kteří jen nedělají fajfky pro pojišťovnu, aby mohli jít domů s co nejvíc čistou hlavou:(
Určitě se všichni shodneme na tom, že práce info centra má zákazníkům primárně pomoci, ne je naštvat. Jasně, že to není vždycky jednoduché (co já měla na reklamacích zákazníků a zákaznic, co přišli/y s před rokem koupenou uschlou rostlinou, že by ji jako teda chtěli vyměnit nebo vrátit peníze). Kdyby to bylo ale jednoduché, zvládne to i automat, nemusí tam být člověk…

Panu Radkovi děkuji za vstřícnost a Romi, ta recepční mě rozesmála - určitě byste měly další pole působnosti i v nejrůznějších parfumerkách s prodavačkami:D

Phalaen 1.8.20 14:51

@Radek O.
Tak já mám čerstvou zkušenost s infolinkou, volala jsem s dotazem na přibližnou velikost tašky, která byla jako dárek k nákupu Lorealu (v popisu byla nabízena taška, ale v košíku už jako taštička :-) ). Bylo mi jasné, že tu informaci nebude mít slečna „v ruce“, ale nabídla mi, že rozměr zjistí a poprosila jsem ji, zda mi to napíše do mailu. Druhý den jsem měla přesné info, i přes to že rozměr 20×20cm byl pro mě malý, nabídla mi další pomoc pokud potřebuji, byla moc ochotná, fakt skvělý servis. Irena tuším…
Jen bych se moc přimlouvala, zda by děvčata nemohla mluvit „nějak normálně“ :andel: .
Vím, že se hovory nahrávají, ale jestli mají ten přeslazený medový tón v popisu práce, tak je mi jich trochu líto. Nevěřím, že se v tom cítí dobře.
Ale to je problém infolinek obecně, setkávám se s tím často a vždycky si říkám, proč musí mluvit tak nepřirozeně sladce :sweet: . Působí to velice umělým dojmem, chybí už jen výrazy jako vůnička, krémíček, fakturka… :cert: . Prostě to zazdí celý dojem z jinak dobrého servisu :rose: .

Vždycky se mi vybaví reklama s Marthou Issovou „…jak Vám mohu pomocéééé?“ :-D :andel:

Phalaen 1.8.20 14:54

@Radek O.
A ještě jsem se chtěla zeptat, zda budete mít v nabídce 5ml odstřik nebo aspoň vzorek Armani Acqua di Gioia …nutně ho potřebuji :andel:
https://www.notino.cz/…da-pro-zeny/
děkuji :-)

Radek O. 2.8.20 16:30

Dobrý den, díky moc za zpětnou vazbu. Určitě nemáme v „popisu“ práce zmíněnou přeslazenost, to bude zřejmě vlastní kolegyni :) zkusíme se nad tím nějak zamyslet a trošku ubrat na cukru :))

odstřik di Gioii asi v dohledné době nebude.

Stránka:  « Předchozí 1 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378
Váš příspěvek