Salina

Značka:

Laboratorio Olfattivo

Rok:

2013

Složení (neověřené)

HLAVA: citron, borovicové jehličí, mořská sůl
SRDCE: písek, myrta, mořské tóny, levandule

ZÁKLAD: vanilka, tonka, cedr, bílé pižmo

od 2617 Kč
  • 28.02.14

Přírodně působící, kvalitně zpracována.
Otevírá se výrazně slaným tónem, chvílemi až jódovým, skutečně jako usušená
křupavá mořská sůl, chaluhy tam naštěstí nemám / ty mi nevoní /.
Jen v náznaku probleskuje borové jehličí, jako závany, které vanou z porostu částečně zasypaného pískem. Možná sugesce, ale ten písek tam vnímám.
Po chvíli se k této slanosti přidává levandule, naštěstí umírněná.
V základu je stopa vanilky, spíše syntetické, jediný moment kdy z vůně táhla lehce umělotina, plus křehké pižmo.
Po chvíli to tonka celé uklidní, a uklidí umělý závan.
Ale slanost trvá, a trvá…a trvá…v základu i s dřevitými, velmi slabými tóny…pro milovníky slaně vodních nesladkých vůní je pěkná … určitě však nekupovat naslepo.
Je to prostě Salina, název sedí. :-) A líbí se mi.

Nahlásit
  • 26.01.14

tak, po medvědím nákupu se jí všichni zbavují v inzerci.

Já sama skočila na slepo po 30 ml,protože na Fragrantice ji nějaké dvě osoby přirovnali k mojí oblíbené Aqua Motu od CPS. Ano, podobnost tu je. Je to ryze vodní vůně,to je základní styčný bod a tím to končí. Aqua Motu je mořsky konvalinkově písková, luxusní plážička po ránu u resortu pro VIP. Salina je mořská pláž s uschlými chaluhami válejícíma se vedle starého rybářského jukungu. Oni si vlastně podobné jsou…moře, písek .....ale v té první dodává konvalinka bílý jas a čistotu a v té druhé syntéza myrty, borovice a levandule opravdu věrohodné chaluhy. Statečně si ji ponechám a počkám na horké dny, pevně věřím, že v rámci dobrodružství, nemusím vždy bydlet ve VIP resortu ;)

Nahlásit

Vlastnosti vůně Laboratorio Olfattivo Salina

Suchá vůně
Sladká vůně
Chladná vůně
Teplá vůně
Mizerná výdrž (na kůži)
Superdržák (na kůži)
Mizerná výdrž (na oblečení)
Superdržák (na oblečení)
Slabá vůně
Silná vůně

Hodnocení parfému Laboratorio Olfattivo Salina

Líbí se mi (7) 47%
 
Neutrální (6) 40%
 
Nelíbí se (2) 13%

Reklama


Reklama