www.notino.cz

Jirka84 17.1.20 08:28

@Radek O.

Dobrý den,

neplánujete, prosím, naskladnit od značky Nishane novou kolekci No Boundaries?

Děkuji, Jirka

Frankie 29.1.20 22:28

@Radek O.

Na arome nefunguje možnost vložení recenze Vašeho obchodu (ačkoliv se píše rok 2020), stejně jak tomu bylo v roce 2019, 2018, 2017.
Kdybych měl možnost hodnotit činnost administrace, pak decentně jedině tímto způsobem -
:palecdolu:.
XXX
Ale k věci, jak vyjádřit spokojenost se svým 14. nákupem od posledního (konec června 2016)?

  • Veškeré odebrané zboží bylo VŽDY pořádku.
  • Rychlost vyřízení, komunikace a kultura prodeje byly VŽDY na výbornou.

Těším se na příště a moc děkuji i za parfémy, které čas od času nikdo jiný nenabízí! :potlesk:

JosefKamil 30.1.20 11:16

Musím se přidat s pochvalou, s Notinem maximální spokojenost. Jak psal František, kultura prodeje excelentní, zvláště v nových prostorách Florentina. Vynikající výběr značek, na prodejně snad nejširší kolekce na vyzkoušení u nás.

Mimochodem díval jsem se do historie a mám 34 objednávek od roku 2013. :-)

alibi 30.1.20 11:46

od května 2016 cca 60 objednávek z nichž jsem asi 10 stornovala ještě v objednávkovém systému. nejčastěji vzorky, pak vůně a kosmetika i drogerie. něco jsou koupě doslova za pár kaček (dokud na malé objednávky nezačali přidávat poštovné i za osobní vyzvednutí ve výdejně notina), něco za pár tisícovek. kromě jednoho vyteklého vzorku ve skleněné vialce a dvakrát menšího obsahu 2ml černých rozprašovačů bylo vše naprosto v pořádku, nikdy jsem nemusela nic vracet. a za špatné vzorky nabídli kompenzaci na další nákup. :palec:

Hermesfan 30.1.20 12:11

Aj ja som veľmi spokojná, často som ich kritizovala ale povedala som si že ich nákupná a cenotvorná politika mi môže byť jedno, veď aj tak sa sama rozhodnem čo sa mi oplatí a čo nie. Takže palec hore.

MagnolieS 30.1.20 12:11

I já šla do historie na čumendu, cca 150 objednávek od roku 2012, z toho nějaký storno ve fázi objednání, asi 3× vráceno a 3× reklamace.
Z 10% to byla kosmetika + drobnosti, pak jen flašky a flašky vůní, nějaké YC svíčky, vzorky nikdy a co se platí vyzvednutí do 500 Kč, tak drobnosti mě už nezajímají.
Vše vždy k maximální spokojenosti ;-) a o Florentinu jsem také slyšela oslavné ódy :dance: tady mám deficit, musím napravit.

Jitka77 30.1.20 12:25

Tak jestli koukám správně, že se historie objednávek načítá po deseti, udělala jsem jich od září 2014 rovných 150, většinou flakony, ale hlavně v prvních dvou letech jsem hodně nakupovala i vzorky. Těch jsem si nasyslila opravdu hodně a dodnes se k nim občas vracím - myslím ty malé ve skle. Vyhovuje mi možnost objednávku snadno stornovat (využila jsem to tak v 10-15 případech) a spolehlivé, rychlé dodání (vždy v avizovaném termínu, obvykle druhý den). Líbí se mi wishlist na webu.

Nesetkala jsem se s fejkem ani mi nikdy nic nevyteklo (ťuk ťuk), ale vyřezané kódy a přelepovaný celofán je tedy kolorit, který jsem snášela líp, když bylo Notino celkově levnější.

Co by se z mého pohledu mohlo zlepšit, je velikost krabic - připadají mi zbytečně velké, jak se s tím má člověk nenápadně plížit domů? 8-) Na webu se mi zdá předimenzovaný seznam novinek, některé vůně jsou tam snad už rok… Pomohla by možnost řazení podle nově přidaných nebo ideálně dvě kolonky: nově v naší nabídce a nově vydané vůně.

alibi 30.1.20 13:33
@Jitka77 píše:
velikost krabic - připadají mi zbytečně velké, jak se s tím má člověk nenápadně plížit domů? 8-)
:lol: úplně to vidím
Myška1977 30.1.20 13:42
@alibi píše: :lol: úplně to vidím

Taky mně to něco připomíná :lol:

Tanulik 30.1.20 16:03

Čítam , že Notino sa vo všeobecnosti lepší ? Ja som teda s nimi problém nemala a dúfam , že ani mať nebudem . Vadili mi rozne " prešmyky " cien , ale to už tiež tak často nepozorujem a asi si to aj v predajni uvedomili , že to na častého nakupujúceho nerobí dobrý dojem . Ja kvitujem k dobru v posledných zásielkách vzorček zdarma - to poteší … v mojom prípade od Lancome a Hermés . :-) … a dodanie je úplne super - ráno objednám a druhý deň mám doma . To sa mi u iných webov nestáva ;-) … len aby sme ich neprechválili :lol: :inlove:

mmaat 30.1.20 18:54

Rovněž si nemůžu stěžovat. Od roku 2014 57 uskutečněných objednávek, většinou vůně, ze začátku i vzorky, v poslední době i různá kosmetika.
Plížit se nemusím, výdejnu mám naproti pracovišti, takže v poledne vyzvednu, v práci vybalím a domů jdu s nákupem v kabelce. :dance:

Danilejka 30.1.20 23:05

Vadí mi jen dlouhá doba reklamace po vrácení zboží. Už čekám 14 dní na vyřízení a zatím ani vyjádření :-?

Danilejka 7.2.20 10:36

Reklamace

Jsem vcelku zklamaná, objednala jsem na Notino parfém a kosmetiku, za více než tři tisíce, mě překvapení bylo, když rtěnka a řasenka přišla bez plastové „objímky“, či ochranné lepící pásky l, aby se nedala otevřít. Rozhodla jsem se tedy reklamovat - vrátit. Ještě se mi nestalo, že by mi přišla takto načatá řasenka. Podotýkám, že jsem ani jeden z produktů neotevřela, stejné vyjádření napsala do protokolu o vrácení a zaslala zpět.

Po třech týdnech mi přišlo vyjádření, že jsou produkty mnou použité a tudíž je z hygienických důvodů nelze vzít zpátky a zašlou mi je nazpět. Vyjádření obchodu bylo, že zasílají produkty tak, jak jim chodí od dodavatele a že prodají miliony produktů ročně a zákazníci jsou spokojení, že toto by si nemohli dovolit. No, samozřejmě jsem nepochopila ani s odvoláním, jak mohu tedy vrátit produkty, které mi přišly již bez ochranného obalu. Přišla opět stejná odpověď, že je Notino obrovská firma a toto by si nemohla dovolit dle platných nařízeních o hygieně.

Moje práva ale nikde :) no, přišla jsem v životě o více, než pět stovek, ale jsem poučena, kosmetiku z Notina už nikdy více.

Blindmouse 7.2.20 14:45

Bez plastoveho obalu neznamena nacata. Navic v dnesnim klimatu boje proti plastum je od firem stale vice vyzadovano, at produkty zbytecne plastem neobaluji. Nebylo by lepsi resit to odstoupenim od smlouvy, spis nez reklamaci?

Danilejka 7.2.20 17:34

@Blindmouse tak jsem to myslela, zboží jsem vrátila - odstoupila od smlouvy. Já jsem neříkala, že bylo zboží načaté, ale rozhodla jsem se ho vrátit, což mi bylo zamítnuto, být jsem ho vrátila tak, jak mi přišlo. A nepoužité, samozřejmě. Prý ho nemohou z hygienických důvodů vzít zpět.

Stránka:  « Předchozí 1 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 Další »
Váš příspěvek