Co vás dneska (parfémově) namíchlo?

Hanka H 30.5.19 10:13

@alibi Neznám důvody§? Značka mě osobně také nijak neoslovovala, ale vím, že tady (i vedle) měla řadu příznivkyň :think: .

Biely kvet 30.5.19 10:30

@Hanka H Jeden z možných dôvodov je zrejme predaj parfémov Jul et Mad za dosť nízke ceny v internetových obchodoch. Ale nečudujem sa, každý si ho zrejme radšej kúpi za prijateľnú cenu na internete ako predražený v kamennom obchode.

Hanka H 30.5.19 10:34

@Biely kvet Díky za vysvětlení - to mě napadlo hned, ale těšila jsem se na nějaké zákulisní drby. ;-) VVV to má těžké - přeci jenom Brno není Praha. A to se v poslední době dost zaměřujou na obecně líbivé vůně :think: .

alibi 30.5.19 12:53

@Hanka H je to tak, že tady Vavavoom značku Jul Mad zpropagovalo, na své náklady nás nechalo ovonět. a až šedý trh umožnil, chopily se toho internetové obchody a svezly se na vlně jejich obliby. nabízely za zlomek ceny, za kterou vavavoom nakupovalo. značka ve vava skončila, novinky už neotestujeme

Hanka H 30.5.19 13:41

@alibi Chápu rozhořčení paní majitelky..... ale na druhé straně, ať hodí kamenem ten, kdo si vždy a za všech okolností koupí parfém v kamenné prodejně ..... Debata, zda je kvalita zboží srovnatelná, proběhla už mnohokrát tady i jinde, a ke společnému závěru jsme nedošli.

alibi 30.5.19 14:08

@Hanka H s majitelkou jsem se o tom naposledy nebavila, tak netuším, do jaké míry je rozhořčená :) jen mne osobně mrzí, že zmizí možnost vyzkoušet

Jitka77 30.5.19 14:31

@alibi Mě to taky mrzí. Mrzí mě, že ztrácím do budoucna možnost projevit všem, kteří do těchto vůní dali kus své duše, úctu v podobě poctivého ohodnocení jejich práce…

Nikomu nespílám, že si koupil flakon levněji, ale myslím, že je dobré a svým způsobem zdravé uvědomovat si širší souvislosti a dopady svého spotřebitelského chování - ono se to totiž týká i velkých světových značek, i když u nich ty dopady nejsou tak rychlé a viditelné.

Je fajn uvědomit si, kdo mi stojí za to, abych ho podpořila - a udělat to, když můžu (mě třeba těší čas od času podpořit oficiální distribuci značky Guerlain a Mugler v Marionnaud).

Je fajn být si vědom, že lidská práce včetně té duševní má jistou hodnotu. Ráda bych žila ve světě, kde je každý ohodnocen úměrně kvalitě toho, co přináší skrze svoji činnost druhým, a mohl to posílat dál - k lokálním, nezávislým prodejcům a skrze ně ke konkrétním lidem, kteří vypěstovali, sklidili a dovezli ke mně něco, co vnímám jako kvalitní zase já.

alibi 30.5.19 14:47

@Jitka77 moc pěkně napsané

domenica 30.5.19 20:56
@alibi píše:
@Hanka H je to tak, že tady Vavavoom značku Jul Mad zpropagovalo, na své náklady nás nechalo ovonět. a až šedý trh umožnil, chopily se toho internetové obchody a svezly se na vlně jejich obliby. nabízely za zlomek ceny, za kterou vavavoom nakupovalo. značka ve vava skončila, novinky už neotestujeme

Pokud Jul et Mad ve Vavavoom končí, je to obrovská škoda. To každopádně. :-( Dnes jsem s Lucií Levenson, majitelkou butiku, mluvila, ale nevěděla jsem o téhle novince, bývala bych se poptala…

Jinak, asi se nedá úplně říct, že o Jul et Mad dříve, před zařazením do portfolia Vavavoom, nikdo nevěděl . To, že se značky chopily e-shopy, to je důsledek faktu, že se značka objevila v nabídkách distributorů, spolupracujících s e-shopy, a to za zajímavou cenu (která se nemusí nutně výrazně lišit od ceny, za kterou kupuje značku kamenný obchod). Je to mnohem složitější… není například vždy jasné, do jaké míry je s děním v různých obchodních sférách (regulérní - „clean“/šedý - černý) srozuměna - a do jaké míry souhlasí a spolupracuje - značka sama. Je to fakt složité a hlavně to neběží podle jednoho mustru.

Novinky se dají otestovat i jinak, tak jako předtím nebo existují třeba různé discovery sety apod., ale samozřejmě strašná škoda ztráty možnosti zajít do butiku, vzít flakón do ruky, přivonět k rozprašovači, stříknout… ale
ruku na srdce… kolik z těch, kteří si přivoněli k vůním Jul et Mad ve Vavavoom, pak využili výhodných nabídek v e-shopech? Kdo by odolal? To, co to způsobí, je pak naprosto přirozené. Bohužel.

Hanka H 22.7.19 11:13

Dneska jsem narazila na superblábol
zdroj
V článku „jak správně používat parfém“ autorka pouští do světa toto moudro:

"Naučte se parfémy rozlišovat

Niché parfémy jsou nejsilnější, s vysokým obsahem vonných látek. Jde o dražší variantu, určenou pro milovnice luxusních vůní. Investice litovat nebudete. Druhým produktem, který vydrží o něco méně, je vůně označená EDP - Eau de Parfum. Následuje EDT, EDC, EDS. Poslední varianta vydrží nejméně."

To je opravdu na Řád Zlatého pudla! :pudl:

Gorilka 22.7.19 11:36

@Hanka H HŇ, hň… Pokud autorka považuje „niché parfémy“ za nejsilnější, pak tohle: https://www.malikah.cz/…d-Haneen-CPO; bych mohla považovat za chemický granát vhodný k vyčišťování uzavřených prostor.

MagnolieS 22.7.19 11:38

@Hanka H No tak na zdroj jsem tipovala zdejší náctiletýmagazín :-D

MagnolieS 7.8.19 13:35

Třeba toto uprostřed inzerce :-? :pudl:

pipi 27.10.19 10:39

Do kelu!!! Rano som sa isla navonat a flakon Eau dynamisante mi vypadol z ruky, otrieskal sa o zem a neprezil to :cry: :cry: Bol to 50 ml flakon, do ktoreho som si prelievala Eau dynamisante z vacsich flakonov. Taky bol pekny, mily a sikovny do kabelky. Okrem toho bol z jednej stvrtiny plny a vsetko skoncilo na podlahe. Ach joooo :-( :-(

otakara 27.10.19 11:06

@pipi je mi to ľúto s tebou, až sa mi skrčilo čelo od ľútosti :-?

Stránka:  « Předchozí 1 966 967 968 969 970 971 972 973 974 975 976 Další »
Váš příspěvek