Avon Today Tomorrow Always Daydream
 

Today Tomorrow Always Daydream

Značka:

Avon

Rok:

2015

Složení (ověřené)

řebříček, gardénie, santalové dřevo

  • 05.02.19

Tato, velice kvalitní Avonovka ( ať si každý říká co chce) je velice podobná Gucci Bloom, na kterou jsem měla zálusk. Když jsem však náhodou objevila tuto Daydream, tak jsem se jí po dobu používání tak načichala, že už jsem na Gucci neměla chuť, protože bych měla pocit, že mám po druhé stejný parfém. Vůně krásná, krémová, bohatě květinová, opravdu bohatě. Přes léto na večer a jinak do chladnějších dnů. Doporučuji zkusit, protože za málo peněz - hotový koncert!

Nahlásit

Nejčastěji hodnocené dámské parfémy

N°5 (Parfum) Chanel

  • Eva Smolikova ohodnotil/a
  • 785 hodnocení 29 recenzí

Éclat d'Arpège Lanvin

  • dobrotka ohodnotil/a
  • 945 hodnocení 25 recenzí

Angel Mugler

  • Lady-Bradford ohodnotil/a
  • 743 hodnocení 24 recenzí

od 230 do 1920 Kč

Alien Mugler

  • Kateřinapernicova ohodnotil/a
  • 611 hodnocení 21 recenzí

od 270 do 1828 Kč

Habanita (1988) Molinard

  • Alena_In ohodnotil/a
  • 254 hodnocení 21 recenzí

Shalimar (Extrait) Guerlain

  • mmaat ohodnotil/a
  • 738 hodnocení 20 recenzí

Nejvíce hodnocené parfémy Avon

Today Avon

  • Brach ohodnotil/a
  • 203 hodnocení 7 recenzí

od 307 do 503 Kč

Passion Dance Avon

  • Zájemkyňka ohodnotil/a
  • 102 hodnocení 6 recenzí

204 Kč

Bond Girl 007 Avon

  • Svatka ohodnotil/a
  • 72 hodnocení 6 recenzí

Christian Lacroix Rouge Avon

  • rionka ohodnotil/a
  • 72 hodnocení 5 recenzí

Christian Lacroix Absynthe Avon

  • Parfum maniačka ohodnotil/a
  • 60 hodnocení 5 recenzí

Rare Gold (Eau de Parfum) Avon

  • Brach ohodnotil/a
  • 58 hodnocení 4 recenze

O značce Avon

Avon (původním názvem The California Perfume Company) vzniká v roce 1886 přeorientováním podnikatelského zájmu na kosmetiku a parfémy. Jednou z prvních zástupkyní Avonu se stala paní P. F.E. Albee a první katalog vyšel v roce 1896. Na svou dobu přišla The Californian Perfume Company s odvážnou strategií přímého prodeje především prostřednictvím žen, které neměly možnost pracovat a zůstávaly v domácnosti. Díky této dobře promyšlené strategii získává Avon velmi rychle mnoho příznivců, přičemž v roce 1902 dosahuje jejich počet již 10 tisíc zástupců.