Bright Crystal

Značka:

Versace

Rok:

2006

Složení (neověřené)

HLAVA: granátové jablko, yuzu, ledový akord
SRDCE: pivoňka, magnólie, lotos
ZÁKLAD: rostlinná ambra, pižmo, mahagon

Parfuméři:

Morillas Alberto

Kategorie:

květinově ovocná

od 20 Kč
od 170 Kč
od 160 Kč
od 640 Kč
od 753 Kč
od 890 Kč
od 1425 Kč
od 359 Kč
od 494 Kč
  • 31.01.17

Tuto vůni jsem měla poprvé v roce 2008 a tehdy se mi líbila moc, ale naučila jsem se vůně střídat, takže jsem si ji pak už nekoupila.
Bůhví proč jsem to teď, i po těch letech udělala, a.. Světe div se, ona se mi znovu líbí.
Ona má něco, co mě přitahuje. Má květinovou svůdnost a eleganci (za tu může půvabná pivoňka a magnólie), lehkost ovoce (granátové jablko) a neuvěřitelně kouzelný ocásek na kůži (díky ambře, mahagonu a pižmu). Já ji prostě i po těch osmi letech miluju.

Nahlásit
  • 02.02.15

Svěží davovka. Zprvu se mi líbila, později mi přišla až moc květinová a taková ostrá. Asi mi tam vadí hodně dominantní pivoňka a magnólie. Vůně je chladivá, na léto jako ideální. Přijde mi jako vulgárnější a štiplavější lanvin. Pro mě je lavin, ale příjemnější o hodně, asi kvůli té šeříkovosti. Versace průměr a nikdy již nekoupím.

Nahlásit
  • 31.07.14

Bright Crystal je jemná, svěží, jiskřivá, elegantní květinová vůně. Zpočátku působí jako květiny zasypané sněhem a zmražené ledem, jako z pohádky o sněhové královně. Po rozvonění vůni vévodí pivoňka a magnólie. Ke konci jednoznačně převládne bílé pižmo.
Sillage je střední, výdrž individuální - z pokožky se občas vytratí rychle, ale na oblečení drží do vyprání.
BC původně byla velmi originální, protože společně s Addict 2 od Ch. Diora odstartovala novou vlnu svěžích květinových vůní, která se drží oblibě v podstatě dodnes. Nyní se může v záplavě květinově ovocných vůní trochu ztratit.

Přestože to není orientální svůdnice, ani jedinečná niché, já ji miluju za to, co je - ženská, příjemná vůně, která se velmi dobře nosí kdykoli a kamkoli.

Nahlásit
  • 07.02.13

Dostala som túto vôňu do daru a naozaj som ňou bola prvých pár mesiacov veľmi spokojná. Sladkosť typickej ružovej vône ozvláštňuje ostrosť možno toho granátového jablka. Určite sa bude páčiť teenagerkám a nenáročným dámam, ale po čase sa mi nielenže omrzela, ale musela som ju posunúť ďalej, lebo mi vyslovene vadila. A vadí mi dodnes, pretože ju stále niekde zacítim.

Nahlásit
  • 05.06.12

Při prvním přičichnutí mi blesklo hlavou, že je mi ta vůně nějaká povědomá. A to hned ze dvou důvodů. Podobá se totiž univerzálně líbivým „růžovým vodičkám“, kterých se poslední dobou vyrojilo mraky. A také je to dosti davová vůně, potkávám ji snad denně. Vůně je to lehká, svěží, nekonfliktní. Mně osobně tam vadí yuzu, které v parfémech nesnáším, ale milovnice lehkých ovocných vůní jistě zajásají radostí. Dále je zřetelně cítit granátové jablko a vodní květiny. Vůně je opravdu lehounká a osvěžující, pro léto jako dělaná. Mně však vadí její nevýraznost a neoriginalita. Velké mínus dávám i za výdrž, přísahám, že se žádná jiná vůně nevypaří tak rychle jako Bright Crystal. Takže za mě rozhodně ne. Škoda, flakónek se mi líbí, mohl být další ozdobou mé poličky. Mohl…

Nahlásit
  • 19.05.10

Jiskřivá ovocná květinovka - svěží ovoce postupně přechází do příjemné orosené pivoňky s jemným pižmem. Univerzální vůně bez ohledu na roční dobu, věk, společenské postavení i příležitost. Nenadchne, neurazí, spíš se časem omrzí.

Nahlásit

Vlastnosti vůně Versace Bright Crystal

Suchá vůně
Sladká vůně
Chladná vůně
Teplá vůně
Mizerná výdrž (na kůži)
Superdržák (na kůži)
Mizerná výdrž (na oblečení)
Superdržák (na oblečení)
Slabá vůně
Silná vůně

Hodnocení parfému Versace Bright Crystal

Líbí se mi (325) 57%
 
Neutrální (183) 32%
 
Nelíbí se (62) 11%

Hodnocení odbornice

  • 22.08.07

V době, kdy píšu tuto recenzi, už se Bright Crystal pevně usadil v regálech českých parfumerií i na poličkách milovnic vůní, a právě můžeme sledovat, jak vystrkává z žebříčků prodejnosti Light Blue. Teď už spolehlivě zprofanovaná a nenáviděná svěženka od Dolce & Gabbany udělala místo… další svěžence, kterou pravděpodobně čeká podobný osud....

číst více

Reklama


Reklama